Ενίσχυση της Νεανικής Επιχειρηματικότητας στην Ευρώπη: Η συμμετοχή της Innovation Hive στο έργο GROWTH

Η νεανική επιχειρηματικότητα αποτελεί κινητήρια δύναμη για την οικονομική ανάπτυξη και την κοινωνική καινοτομία στην Ευρώπη, ενθαρρύνοντας τη δημιουργία θέσεων εργασίας. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, το 2019, οι νέες επιχειρήσεις συνέβαλαν στο 85% της απασχολησιμότητας των νέων στην Ευρώπη.

Η Innovation Hive με τη συμμετοχή της στο έργο GROWTH παρουσιάζει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για την προώθηση της νεανικής επιχειρηματικότητας, μέσω της εφαρμογής στρατηγικών που ξεκινούν από τον καθορισμό της έννοιας της επιχειρηματικότητας, μέχρι και την πρακτική υλοποίηση μιας επιχείρησης. Με στόχο την ενίσχυση των νέων επιχειρηματιών, το έργο αναλύει τις ανάγκες της αγοράς και αναπτύσσει ένα πρόγραμμα κατάρτισης που ενισχύει, την ανταγωνιστικότητά τους στην αγορά εργασίας, αλλά και την επιτυχημένη διαχείριση μιας επιχείρησης.

Στιγμιοτυπο απο την ξενάγηση των επισκεπτων στις εγκαταστασεις, από το συντονιστή του έργου, Promoteurs.

Μια επιπλέον καινοτόμος προσέγγιση, είναι η ανάπτυξη μιας πλατφόρμας, με επίκεντρο το Ψηφιακό Επιτραπέζιο Παιχνίδι GROWTH. Αυτή η πλατφόρμα θα βοηθήσει τη δημιουργία μιας επιχείρησης, από το μηδέν ενισχύοντας έτσι μια σειρά απο δεξιότητες. Μέσω του έργου θα παρέχονται ταυτόχρονα εκπαιδευτικοί πόροι για τους εργαζόμενους στον τομέα της νεολαίας και αντίστοιχους οργανισμούς, επιτρέποντάς τους να κατανοήσουν και να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες που προσφέρει η νεανική επιχειρηματικότητα στην κοινωνία και την οικονομία.

Η χαρτογράφηση των βασικών χαρακτηριστικών των νεοφυών επιχειρήσεων αλλά και η συλλογή καλών πρακτικών που πραγματοποιήθηκαν έχουν συμβάλλει σημαντικά στην κατανόηση των αναγκών και των δυνατοτήτων των νέων επιχειρηματιών. Συνεντεύξεις με εκπροσώπους νεοφυών επιχειρήσεων που έλαβαν χώρα, καθώς και η έρευνα για την υιοθέτηση καλών πρακτικών, προσέφεραν σημαντικά δεδομένα που θα ενισχύσουν τις δράσεις του έργου προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης της  νεανικής επιχειρηματικότητας.

Με σκοπό το συντονισμό των αρχικών δραστηριοτήτων του έργου αλλά και το στρατηγικό σχεδιασμό των επόμενων βημάτων, πραγματοποιήθηκε συνάντηση, παρουσία όλων των συνεργατών, στο Viterbo της Ιταλίας. Εκεί καθορίστηκε οι στρατηγική διάδοσης και ευρείας γνωστοποίησης του έργου, με στόχο την υιοθέτηση των πιο αποτελεσματικών προωθητικών ενεργειών, για την επιτυχημένη υλοποίησή του.

Μάθε περισσότερα για το έργο και βρες όλο το εκπαιδευτικό υλικό το οποίο θα είναι σύντομα διαθέσιμο εδώ.

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μαζί για τη Θεσσαλία: Η Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean ανακοινώνουν αντιπλημμυρικό έργο στην πόλη των Τρικάλων με την υποστήριξη του The Coca-Cola Foundation

Το έργο ενισχύει την κλιματική ανθεκτικότητα της πόλης και συμπληρώνει την ουσιαστική στήριξη της εταιρείας στην…