Ο Τραμπ για Ουκρανία: «Τα πηγαίνει αρκετά καλά στον πόλεμο» – Επιτυχία για τον Ζελένσκι

Ντόναλντ Τραμπ: Πιο ισχυρός από Αττίλα, Τζένγκις Χαν και Ναπολέοντα

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το formedia.gr στη Google

Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ εξέφρασε χθες, Τετάρτη, θετική άποψη για τον Ουκρανό πρόεδρο Βολοντίμιρ Ζελένσκι, σχολιάζοντας ότι «τα πηγαίνει αρκετά καλά» στον πόλεμο με τη Ρωσία και ότι «αντέχει» στις πιέσεις. Η δήλωση έγινε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στον Λευκό Οίκο.

Αξιοσημείωτη είναι η στροφή που φαίνεται να πραγματοποίησε ο Ρεπουμπλικάνος πρόεδρος κατά τη σύνοδο της G7 στην Εβιάν της Γαλλίας, την περασμένη εβδομάδα, όπου τάχθηκε υπέρ του Κιέβου. Παρά το γεγονός ότι ο Ρεπουμπλικάνος πρόεδρος συνεχίζει να δηλώνει πως διατηρεί καλές σχέσεις με τον Ρώσο ηγέτη Βλαντίμιρ Πούτιν, είχε μακρά συνομιλία με τον Ζελένσκι και τον Γάλλο πρόεδρο Εμανουέλ Μακρόν, όπως μεταδίδει το Γαλλικό Πρακτορείο.

Ο κ. Μακρόν χαρακτήρισε τη σύνοδο της G7 «επιτυχία», ειδικά για την Ουκρανία, τονίζοντας ότι σημειώθηκε «πολύ σημαντική αλλαγή στην προσέγγιση» του Αμερικανού προέδρου απέναντι στο ζήτημα.

googletag.cmd.push(function() { googletag.display(‘300x250_m1’); });
googletag.cmd.push(function() {googletag.display(‘300x250_middle_1’)})



Πηγή: tanea.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ