Ο Μοντέρο αποχαιρέτησε την Βαλένθια (vid)

Ο Μοντέρο αποχαιρέτησε την Βαλένθια (vid)

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το formedia.gr στη Google

Ο Ζαν Μοντέρο ολοκλήρωσε τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις με τη φανέλα της Βαλένθια, κατακτώντας το πρωτάθλημα Ισπανίας κόντρα στην Μπαρτσελόνα.

Ο ταλαντούχος γκαρντ που πρωταγωνίστησε στους τελικούς της ACB αποχαιρέτησε τους φίλους των «νυχτερίδων» με ομιλία του κατά τη διάρκεια της φιέστας.

Ο Μοντέρο που ετοιμάζει βαλίτσες για Ελλάδα, καθώς θα αποτελέσει παίκτη του Ολυμπιακού είπε το δικό του «αντίο» με λόγια καρδιάς προς τον κόσμο της Βαλένθια.

Ο Μοντέρο ανέφερε μεταξύ άλλων: Η Βαλένθια θα ζει πάντα στην καρδιά μου, ακόμα κι αν οι δρόμοι μας πρέπει να χωρίσουν. Η Βαλένθια θα είναι πάντα στην καρδιά μου, σε ευχαριστώ πολύ για όλα.



Πηγή: in.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ