Παρελθόν ο Κάνααν από τον Ερυθρό Αστέρα (pic)

Παρελθόν ο Κάνααν από τον Ερυθρό Αστέρα (pic)

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το formedia.gr στη Google

Παρελθόν αποτελεί από τον Ερυθρό Αστέρα ο Αϊζάια Κάνααν, όπως γνωστοποίησαν οι «Ερυθρόλευκοι του Βελιγραδίου» με σχετική ανακοίνωση.

Ο Αμερικανός γκαρντ αποχωρεί μετά από δύο χρόνια παρουσίας στον Ερυθρό Αστέρα. Ωστόσο, ήταν εξαιρετικά άτυχος, καθώς τον περασμένο Σεπτέμβρη υπέστη ρήξη χιαστού.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ερυθρού Αστέρα

«Ο Αμερικανός γκαρντ Αϊζάια Κάνααν δεν θα αγωνίζεται από την επόμενη σεζόν με τη φανέλα του Ερυθρού Αστέρα.

Η ΚΑΕ Ερυθρός Αστέρας εύχεται στον Αϊζάια Κάνααν υγεία, ευτυχία και πολλές επιτυχίες στη συνέχεια της καριέρας του.

Ο Ερυθρός Αστέρας ευχαριστεί τον Αϊζάια Κάνααν για τον επαγγελματισμό και τη συνεισφορά του στον σύλλογο και του εύχεται καλή υγεία και κάθε επιτυχία στο επόμενο κεφάλαιο της καριέρας του».



Πηγή: in.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ