Η εμπειρία του Γιώργου Δώνη από το Μουντιάλ

Η εμπειρία του Γιώργου Δώνη από το Μουντιάλ

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το formedia.gr στη Google

Ο Γιώργος Δώνης, μετά τον Αλκέτα Παναγούλια, έγινε ο δεύτερος Έλληνας προπονητής που έδωσε το παρών σε Μουντιάλ, όμως η Σαουδική Αραβία αποκλείστηκε από τη φάση των ομίλων, μετά την ισοπαλία (0-0) με το Πράσινο Ακρωτήρι που πήρε το εισιτήριο για τα νοκ άουτ παιχνίδια. Η Σαουδική Αραβία δεν έχει προκριθεί σε φάση νοκ άουτ.
«Το επίπεδό μας δεν ήταν καλό», δήλωσε ο Έλληνας προπονητής για το τελευταίο παιχνίδι της ομάδας του στην διοργάνωση. Όμως, για τον απολογισμό του Μουντιάλ τόνισε: «Το ταξίδι ήταν καλό και θα ήθελα να ευχαριστήσω τους παίκτες».
Ο Γιώργος Δώνης, με αφορμή τη δήλωσή του ότι «το επίπεδό μας δεν ήταν καλό», δεν έκρυψε ότι «αυτό είναι που με ανησυχεί για το μέλλον».
Ο τεχνικός της Σαουδικής Αραβίας σχολίασε την απόδοση της ομάδας του: «Ήμασταν πολύ κακοί στη δημιουργία φάσεων. Δεν μπορεί κανείς να κερδίσει ένα παιχνίδι με αυτόν τον τρόπο. Είχαμε προβλήματα να ασκήσουμε πίεση στην άμυνα του Πράσινου Ακρωτηρίου, εκτός από ένα σύντομο χρονικό διάστημα στο δεύτερο ημίχρονο. Η επιθετική μας γραμμή δεν τα πήγαινε καλά. Το μεγαλύτερο πρόβλημά μας σήμερα ήταν η δημιουργία και αυτό ήταν προφανές. Δεν ήταν αυτό που θέλαμε».

Πηγή: in.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ