Το Νοσοκομείο Βόλου προμηθεύεται μια νέα κινητή μονάδα αιμοδοσίας

image-126-1024x628

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το formedia.gr στη Google

Στην έγκριση των διαδικασιών για την προμήθεια νέας κινητής μονάδας αιμοδοσίας για το Γενικό Νοσοκομείο Βόλου «Αχιλλοπούλειο», προϋπολογισμού 390.000 ευρώ, προχώρησε το Υπουργείο Υγείας με απόφαση του Υφυπουργού Μάριου Θεμιστοκλέους, σύμφωνα με ανακοίνωση της βουλευτή Μαγνησίας της ΝΔ Ζέττας Μακρή.

Η νέα μονάδα αναμένεται να ενισχύσει τις εξορμήσεις αιμοδοσίας εκτός νοσοκομείου, διευκολύνοντας τη διοργάνωση αιμοληψιών από συλλόγους και φορείς, την προσέγγιση απομακρυσμένων κοινοτήτων, αλλά και την άμεση ανταπόκριση σε περιόδους αυξημένων αναγκών ή έκτακτων συνθηκών. Παράλληλα, εκτιμάται ότι θα συμβάλει στην αύξηση των αποθεμάτων αίματος και στην περαιτέρω ενίσχυση του εθελοντικού κινήματος αιμοδοσίας.

Σύμφωνα με τη βουλευτή, η προμήθεια της κινητής μονάδας υλοποιείται έπειτα από σχετική πρόταση του διοικητή του Νοσοκομείου Βόλου, Αχιλλέα Μαζαράκη και θα ενισχύσει τον υφιστάμενο εξοπλισμό του ιδρύματος.

Σε δήλωσή της, η κ. Μακρή χαιρετίζει την απόφαση του Υφυπουργού Υγείας, επισημαίνοντας ότι η νέα μονάδα θα διευρύνει τις δυνατότητες συλλογής αίματος και θα ενισχύσει το μήνυμα της εθελοντικής προσφοράς στις τοπικές κοινωνίες. Παράλληλα αναφέρεται στη συνεργασία του πολιτικού της γραφείου με τον Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών Μαγνησίας «Αλληλεγγύη» και την Υπηρεσία Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Βόλου, μέσω της οποίας έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία χρόνια 13 εθελοντικές αιμοδοσίες.

www.ertnews.gr

Πηγή: ertnews.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ