Συντετριμμένος είναι ο αδερφός της δολοφονημένης Σταυρούλας Λεβεντάκη, ο οποίος αναφερόμενος στη σύζυγο του 43χρονου ενοικιαστή δήλωσε ότι «είναι χειρότερο τέρας από αυτόν».
Μιλώντας στις κάμερες έξω από το δικαστικό μέγαρο στα Χανιά ο αδελφός της Σταυρούλας Λεβεντάκη η οποία δολοφονήθηκε άγρια από τον 43χρονο δήλωσε ότι «δυστυχώς είμαι σε μια άσχημη θέση. Ούτε ήθελα να τον ξαναδώ αυτόν (σ.σ. τον 43χρονο) ούτε το δεύτερο τέρας που είναι η γυναίκα του. Εύχομαι να πάθει ό,τι χειρότερο μπορεί να πάθει».
Με αφορμή τις προκλητικές και απαξιωτικές δηλώσεις της συζύγου του 43χρονου για την Σταυρούλα Λεβεντάκη, ο αδερφός του θύματος δήλωσε ότι «θα καταθέσω μήνυση και στη γυναίκα του (σ.σ. 43χρονου) γιατί δεν είναι πρέπον να μιλά για ανθρώπους που δεν ζουν και να προσβάλει έτσι. Τη θεωρώ χειρότερο τέρας και από αυτόν με τη δήλωση που έκανε».
Αναφορικά με την προσπάθεια του 43χρονου να ρίξει ευθύνες στον ίδιο σχετικά με την εξαφάνιση της 45χρονης, ο αδερφός της δήλωσε ότι «Και αυτός και η γυναίκα του συνεχίζει, αλλά όπως λένε «ο έξυπνος παραδέχεται ο χαζός επιμένει».
Οι προκλητικές δηλώσεις της συζύγου του 43χρονου
Υπενθυμίζεται ότι χθες, η σύζυγος του 43χρονου καθ’ομολογία δράστη της γυναικοκτονίας, μιλώντας στο Mega δήλωσε μεταξύ άλλων για την Σταυρούλα Λεβεντάκη: «Ναι μωρέ, τη θυμάμαι. Αφού ερχότανε, έκανε τσεκ στο σπίτι… Εντάξει, ήταν μια περίεργη γυναίκα, εννοείται. Δεν ήτανε 100% (στα συγκαλά της). Ήταν παράξενος άνθρωπος. Αλλά εμείς πηγαίναμε με τα νερά της. Στους λογαριασμούς μας ήμασταν τυπικοί, όλα αυτά θα αποδειχθούν. Ούτε μέρα, ούτε στιγμή δεν αργήσαμε να της πληρώνουμε τα ενοίκιά της, τα νερά της, τα ρεύματά της, ό,τι μας έλεγε. Στο όνομά μας. Το σπίτι πεντακάθαρο, περιποιημένο… Είμαστε δυο άνθρωποι σε τόσο μεγάλο σπίτι, που της το είχαμε πει κιόλας: ”Εντάξει, δεν το χρειαζόμαστε, αλλά εντάξει, αφού θέλεις να το νοικιάσεις ολόκληρο, το παίρνουμε”. Τι να κάνουμε; Εμείς έτσι κι αλλιώς, άλλο ένα συμβόλαιο θέλαμε. Τρία χρόνια ήμασταν, θέλαμε άλλα τρία χρόνια και μετά, της λέω, έτσι κι αλλιώς θα φύγουμε, πάμε στο δικό μας. Δεν έχουμε λόγο να κάτσουμε εδώ!».
«Ούτε ήθελα να τον ξαναδώ αυτόν ούτε το δεύτερο τέρας που είναι η γυναίκα του. Εύχομαι να πάθει ό,τι χειρότερο μπορεί να πάθει»
«Αυτά είναι βλακείες! Εγώ με τον άντρα μου δεν είχα καθόλου κακή σχέση, είμαστε άριστα. Τα είχαμε συζητήσει όλα αυτά. Κι εγώ του λείπω το καλοκαίρι, και όλα αυτά, αλλά εμείς μιλούσαμε 10 φορές την ημέρα στο τηλέφωνο. Ο άντρας μου είχε κάνει εφαρμογή και έβλεπα ανά πάσα ώρα και στιγμή πού είναι το κινητό του! Είναι αυτά πράγματα που λένε; Να κάνει σχέση αυτός με αυτή;» αναρωτήθηκε η σύζυγος του 43χρονου.
Παράλληλα, μιλά για σχέση της με τον άνδρα της δεν είχε προβλήματα. «Η σχέση μας είναι άριστη. Το ερωτικό, δηλαδή, όχι να το σκεφτώ, αηδιάζω… Και πώς ήταν αυτή; Βρωμούσε και ζωντανή, να το πω και στα ίσια! Ο άντρας μου δεν κοίταξε ποτέ άλλη γυναίκα. Όχι τώρα τελευταία που είμαστε 20 χρόνια, ούτε στην αρχή που ήταν και πιο νέος. Γιατί του είχα εμπιστοσύνη και μου είχε εμπιστοσύνη. Επειδή κι εγώ είμαι μακριά, κι αυτός είναι μακριά 5 μήνες το καλοκαίρι. Ένας άνθρωπος που ήθελε να κάνει ερωτικές μ…, δεν θα τον έβρισκα ανά πάσα στιγμή στο κινητό όποτε τον έπαιρνα. Ποτέ δεν υπήρξε να τον πάρω τηλέφωνο και να μη μου απαντήσει».
Πηγή: in.gr





