Μακρόν, Ζελένσκι και Κάρνεϊ αποχαιρετούν τον Στάρμερ – Μομφές της Ρωσίας

Μακρόν, Ζελένσκι και Κάρνεϊ αποχαιρετούν τον Στάρμερ - Μομφές της Ρωσίας

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το formedia.gr στη Google

Ο Εμανουέλ Mακρόν ευχαρίστησε σήμερα τον παραιτηθέντα Βρετανό πρωθυπουργό Κιρ Στάρμερ, χαιρετίζοντας κυρίως την “προσήλωσή” του στην Ουκρανία και στην επανεκκίνηση των σχέσεων μεταξύ του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως αναφέρει το ΑΠΕ.

«Θέλω να ευχαριστήσω τον πρωθυπουργό Κιρ Στάρμερ για τη συμβολή του στην ενίσχυση των γαλλο-βρετανικών σχέσεων, την προσήλωσή του στους κόλπους του συνασπισμού των Προθύμων για την Ουκρανία, καθώς και στην επανεκκίνηση της σχέσης μεταξύ του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ευρωπαϊκής Ένωσης», έγραψε ο Γάλλος πρόεδρος στην πλατφόρμα Χ, δεσμευόμενος να «συνεχίσει σε αυτό τον δρόμο προς όφελος των λαών μας και της Ευρώπης».

Έπειτα από μήνες έντονων επικρίσεων, ο Βρετανός Εργατικός πρωθυπουργός ανακοίνωσε σήμερα την παραίτησή του.

Ο πρωθυπουργός του Καναδά αποχαιρέτισε τον Στάρμερ – «Ήταν προνόμιο»

Ο πρωθυπουργός του Καναδά Μαρκ Κάρνεϊ χαιρέτισε σήμερα τη δράση στη διεθνή σκηνή του Εργατικού Βρετανού πρωθυπουργού Κιρ Στάρμερ.

«Ήταν προνόμιο να δουλέψω στο πλευρό του Σερ Κιρ Στάρμερ καθώς ηγείτο ετών προσπαθειών που κατέβαλλε η διεθνής κοινότητα για την υποστήριξη της Ουκρανίας» και την «ενίσχυση του ΝΑΤΟ», δήλωσε μέσω της πλατφόρμας Χ ο Μαρκ Κάρνεϊ, πρώην διοικητής της Τράπεζας της Αγγλίας από το 2013 έως το 2020.

Μήνυμα και από τον Βολοντίμιρ Ζελένσκι

Ο πρόεδρος της Ουκρανίας ευχαρίστησε τον Κιρ Στάρμερ, για τη συνεργασία τους, την υποστήριξη και τις «κοινές αποφάσεις που συνέβαλαν στο να γίνει η Ευρώπη μας και η προστασία της ζωής μας ισχυρότερες».

Συνέχισε γράφοντας ότι «το Ηνωμένο Βασίλειο ήταν, είναι και θα παραμείνει μεταξύ των ηγετών του κόσμου. Εδώ στην Ουκρανία, εκτιμούμε βαθιά τη Βρετανία, και κάθε συνάντηση και κάθε συζήτηση που είχαμε ήταν πάντα γεμάτη ουσία. Σας ευχαριστώ που παραμένετε πάντα σε επαφή, πάντα ενεργοί και πάντα προσπαθείτε να κάνετε ό,τι είναι απαραίτητο και ό,τι θα βοηθήσει πραγματικά».

Ο ουκρανός πρόεδρος έκλεισε την αποχαιρετιστήρια ανακοίνωση γράφοντας ότι εύχεται «στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε όλο τον βρετανικό λαό κάθε επιτυχία, καθώς και την επίτευξη των εθνικών στόχων». Ανέφερε πως έχει εμπιστοσύνη στη Βρετανία και πως ο Κιρ, είναι πάντα ευπρόσδεκτος επισκέπτης στην Ουκρανία.

Πανηγυρισμοί από την Ρωσία μέσω Κίριλ Ντμιτρίεφ

Ο Κίριλ Ντμιτρίεφ Διευθύνων Σύμβουλος του Ρωσικού Ταμείου Άμεσων Επενδύσεων, ενός κρατικού επενδυτικού ταμείου, πανηγύρισε την παραίτηση Στάρμερ, τον οποίο αποκάλεσε πολεμοκάπηλο και στον οποίο χρέωσε οικονομικά λάθη και λάθη στα ζητήματα μετανάστευσης και εγκληματικότητας.

Βρετανικές εφημερίδες και ιστοσελίδες συνδέουν ευθέως το μεταναστευτικό και τους μουσουλμάνους με την εγκληματικότητα στην Βρετανία, χωρίς να υπάρχουν στοιχεία περί αυτού, προωθώντας στην ουσία το κόμμα Reform UK, του Νάιτζελ Φάρατζ και κατηγορώντας την κυβέρνηση πως υποθάλπτει την βία εναντίον των λευκών.

«Το καταφέραμε αυτό από κοινού, αποκαλύπτοντας τον πολεμοκάπηλο χαρακτήρα του Στάρμερ και τις συστηματικά λανθασμένες πολιτικές του σε θέματα μετανάστευσης, εγκληματικότητας, ενέργειας και οικονομίας. Απέτυχε να προστατεύσει τη Βρετανία και κατέστρεφε τον δυτικό πολιτισμό.

Ο Μέρτζ θα είναι ο επόμενος, εκτός αν αλλάξει τις πολιτικές του».

Η Γερμανία, η Γαλλία και η Μεγάλη Βρετανία συνιστούν την ευρωπαϊκή ομάδα Ε3 η οποία σχηματίστηκε όταν η ΕΕ βρίσκονταν υπό την χρήση ή απειλή του βέτο της Ουγγαρίας του Όρμπαν για την μη χρηματοδότηση της Ουκρανίας.



Πηγή: in.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ