Ο Τούρκος Πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν δήλωσε την Δευτέρα (22/6) στον Ιρανό ομόλογό του Μασούντ Πεζεσκιάν ότι η Τουρκία χαιρετίζει τη συμφωνία που επιτεύχθηκε μεταξύ του Ιράν και των Ηνωμένων Πολιτειών.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της τουρκικής προεδρίας, τόνισε, επίσης, πως η Άγκυρα είναι έτοιμη να προσφέρει κάθε απαραίτητη υποστήριξη, προκειμένου η διαδικασία να ολοκληρωθεί ειρηνικά,
Κατά τη διάρκεια τηλεφωνικής συνομιλίας, ο Ερντογάν υπογράμμισε τη σημασία της διατήρησης επαγρύπνησης απέναντι σε ενδεχόμενες προσπάθειες υπονόμευσης των διαπραγματεύσεων. Παράλληλα, επισήμανε ότι απαιτούνται νέα μέτρα για την ενίσχυση της περιφερειακής ειρήνης, όπως αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση.
Πηγή: tanea.gr





