Η ΝΔ μαρκάρει Πελοπόννησο και Μακεδονία ­- «Φύλλο πορείας» σε υπουργούς και στελέχη

Η ΝΔ μαρκάρει Πελοπόννησο και Μακεδονία ­- «Φύλλο πορείας» σε υπουργούς και στελέχη

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το formedia.gr στη Google

Με «φύλλο πορείας» για την περιφέρεια κινούνται τα βαριά ονόματα της κυβέρνησης στο πλαίσιο μιας εκστρατείας επανενεργοποίησης των μηχανισμών της ΝΔ. Η επιχείρηση, στην οποία μετέχει και ο Κυριάκος Μητσοτάκης με δικές του περιοδείες, συστηματοποιείται για πρώτη φορά τόσο έντονα μέσα στο καλοκαίρι. Κι αυτό δεν σχετίζεται μόνο με τη δυσκολία της κυβερνητικής παράταξης να αντιστρέψει το κλίμα δυσπιστίας ή απογοήτευσης ψηφοφόρων της, στο φόντο θεμάτων όπως η ακρίβεια και ο ΟΠΕΚΕΠΕ που αποδεδειγμένα έχουν ισχυρότερο αρνητικό αποτύπωμα στα αγροτικά κέντρα απ’ ό,τι στα αστικά.

Τα επιτελεία του Μαξίμου και της Πειραιώς μαρκάρουν νομούς από τον Βορρά έως τον Νότο με πολιτικά κίνητρα για επιπλέον τρεις λόγους:

Πρώτον, παραμένει ο γρίφος της διαφαινόμενης επανεμφάνισης του Αντώνη Σαμαρά με νέο κόμμα με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τον κίνδυνο ραγδαίας επιδείνωσης της επιρροής της ΝΔ στην Πελοπόννησο και όπου αλλού μπορεί να έχει απήχηση ο πρώην πρωθυπουργός.

googletag.cmd.push(function() { googletag.display(‘300x250_m1’); });
googletag.cmd.push(function() {googletag.display(‘300x250_middle_1’)})

Δεύτερον, εξακολουθεί να είναι απαιτητική η εξίσωση του Κώστα Καραμανλή με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη συσπείρωση παραδοσιακών ακροατηρίων σε όλη τη Μακεδονία.

Τρίτον, οι κυλιόμενες μετρήσεις επιβεβαιώνουν ότι οι πιέσεις από σχηματισμούς δεξιότερα της ΝΔ συνεχίζονται με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το βάρος που θεωρούν οι γαλάζιοι ότι πρέπει να δώσουν στην κάλυψη της «πατριωτικής» και «λαϊκής» ατζέντας. Σε συνεννόηση με το Μαξίμου η κομματική έδρα σκανάρει περιοχές και προφίλ στελεχών, οργανώνοντας στοχευμένες περιοδείες – ιδανικά, ο στόχος είναι να γίνει ο γύρος της Ελλάδας δύο φορές μέχρι τις εθνικές εκλογές. Εξού και κορυφαίοι υπουργοί και βουλευτές πήραν εντολή για καλοκαιρινές «αποβάσεις» εκτός της έδρας τους.

«Απόβαση» στην Πελοπόννησο

Ενδεικτική η τρέχουσα… πελοποννησιακή εβδομάδα: εννέα υπουργοί και υφυπουργοί και επιπλέον ο γραμματέας της ΝΔ Κωνσταντίνος Κυρανάκης οργώνουν τους πέντε νομούς έως την Κυριακή. Οχι τυχαία, ο σχεδιασμός περιλαμβάνει στελέχη που αναδείχθηκαν επί Σαμαρά ή έχουν ερείσματα στο σκληρό δεξιό ή στο παραδοσιακά νεοδημοκρατικό ακροατήριο:

googletag.cmd.push(function() { googletag.display(‘300x250_middle_2’); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display(‘300x250_m2’); });

Τη Δευτέρα 22/6 ο Μάκης Βορίδης θα βρίσκεται στη Λακωνία, την Τετάρτη 24/6 ο Θάνος Πλεύρης και η Ολγα Κεφαλογιάννη θα επισκεφθούν την Αργολίδα ενώ την ίδια ημέρα ο Νίκος Παπαθανάσης και ο Κώστας Κατσαφάδος θα είναι στην Αρκαδία. Την Πέμπτη 25/6 την Αρκαδία θα επισκεφθούν ο Κωστής Χατζηδάκης και ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης. Την Παρασκευή 26/6 ο Μαργαρίτης Σχοινάς θα βρίσκεται στην Κορινθία και ο Χρίστος Δήμας στη Μεσσηνία και την Κυριακή 28/6 η Νίκη Κεραμέως και ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης θα επισκεφθούν τη Μεσσηνία. Προηγήθηκαν στη Δυτική Ελλάδα (Αχαΐα και Ηλεία) δύο υπουργοί με άλλα χαρακτηριστικά και σημεία αφετηρίας – Κυριάκος Πιερρακάκης και Μιχάλης Χρυσοχοϊδης -, επιβεβαιώνοντας ότι οι εξορμήσεις κλειδώνουν αφού συνεκτιμηθούν δεδομένα και ανάγκες της κάθε περιοχής.

Σύμφωνα με δημοσκοπικά ευρήματα, στην Πελοπόννησο υπάρχουν περιφέρειες που προσφέρονται ως δεξαμενές τόσο για τον Κυριάκο Βελόπουλο όσο και για τη Μαρία Καρυστιανού. Για την Ελπίδα η πιο χαρακτηριστική περίπτωση είναι η Κορινθία. Εκεί, όπως και στην Αργολίδα, η ΝΔ είχε τις μεγαλύτερες απώλειες μεταξύ 2023 και 2024, με τρίτη στη σειρά τη Μεσσηνία – σε καθέναν από τους τρεις νομούς η μείωση των γαλάζιων ποσοστών από τις εθνικές εκλογές στην ευρωεκάλπη ξεπέρασε την πανελλαδική πτώση 12,25 μονάδων της ΝΔ.

googletag.cmd.push(function() { googletag.display(‘300x250_middle_3’); });

Με οριστικά αγεφύρωτο το χάσμα του Μητσοτάκη και του Σαμαρά, ο οποίος οργανώνεται παρασκηνιακά, είναι σαφές ότι επιχειρούνται αναχώματα. Αντίστοιχα, στη Μακεδονία θα είναι η πρώτη φορά που τα γαλάζια ψηφοδέλτια δεν θα έχουν κάποιον Καραμανλή, ενώ οι τεράστιες αποστάσεις μεταξύ του Μητσοτάκη και του πρώην πρωθυπουργού δυσκολεύει ακόμα περισσότερο την προσπάθεια επαναπατρισμού δυσαρεστημένων. Στη Θεσσαλονίκη, ανηφορίζει σήμερα ο Κωστής Χατζηδάκης, ενώ στη θερινή εκστρατεία θα μπουν από την άλλη εβδομάδα οι Αδωνις Γεωργιάδης και Παύλος Μαρινάκης στη Θεσσαλία αλλά και ο Νίκος Δένδιας σε άλλη περιφέρεια.

Πηγή: tanea.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ