Οι μαθητές της Μαγνησίας μαθαίνουν για τα θετικά και αρνητικά της τεχνητής νοημοσύνης

IMG_1053

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει και θετικές αλλά και αρνητικές πλευρές επισημαίνουν μαθητές Λυκείων της Μαγνησίας που σήμερα παρακολούθησαν μία ημερίδα με θέμα STEM&I, που διοργάνωσαν ο Σοροπτιμιστικός Όμιλος Βόλου “Θέτις” με το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και την Β’θμια Εκπαίδευση Μαγνησίας στο κεντρικό αμφιθέτρο του Τμήματος.

Στόχος της ημερίδας είναι να διερευνήσουν τα παιδιά τις τεράστιες αλλαγές που επιφέρει η τεχνητή νοημοσύνη και μέσα από την κατανόηση να προχωρήσουν στις επιλογές σπουδών τους, επισήμανε η Δρ. Καίτη Χούστη, μέλος και διευθύντρια του προγράμματος του Σορροπτιμιστικού Ομίλου. Η ίδια είπε ότι οι εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης στη καθημερινότητά μας και σε όλες τις διαστάσεις της ζωής μας, είναι πολύ μεγαλύτερες από τους κινδύνους που υπάρχουν. “Αποτελούν ένα πολύ δυνατό εργαλείο και όταν έχουμε δυνατά εργαλεία, όπως και στο παρελθόν, θα βοηθήσει γενικότερα στο να σώσουμε τον πλανήτη και να συμβάλλουμε στην μεγάλη ανάπτυξη της ιατρικής επιστήμης“, εξήγησε. Επιπλέον η Ελένη Μιχάλη – Παπαθανασίου, πρόεδρος του Σορροπτιμιστικού Ομίλου «Θέτις», εξέφρασε ικανοποίηση για τη συνεργασία με το Πανεπιστήμιο και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, γιατί ένας από τους στόχους είναι η μόρφωση των παιδιών μας.

Ο διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, Σωκράτης Σαβελίδης, τόνισε ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι ένα εργαλείο για τον άνθρωπο, μια επαγγελματική διέξοδος του μέλλοντος για τους νέους. “Σ’ αυτή τη λογική, διοργανώσαμε την ημερίδα για τους μαθητές Λυκείων και με τη βοήθεια του Πανεπιστημίου και του Σορροπτιμιστικού Ομίλου, θα την επαναλάβουμε και για τους υπόλοιπους μαθητές της Α’ Λυκείου”, ανέφερε.     

Ο Γιώργος Αρχοντής, μαθητής του 4ουΓΕΛ Βόλου, ανέφερε ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι κάτι πολύ πρόσφατο και οι μαθητές είναι οι πρώτοι που έρχονται σε επαφή με αυτό τον τομέα, γι’ αυτό και την εκμεταλλεύονται περισσότερο. Την χαρακτήρισε σημαντικό εργαλείο που απαιτεί προσοχή στην χρήση του γιατί δίνει τη δυνατότητα για μη ηθικές πράξεις. Ως αρνητικές χρήσεις της Τ.Ν., ο Γ. Αρχοντής ανέφερε τη χρήση συγκεκριμένων chat box για τη δημιουργία ασκήσεων που δεν έγραψε ο μαθητής, για καλύτερο βαθμό ή ακόμη και για να αντιγράψει σε διαγωνίσματα. Ακόμη είπε ότι έχει παρατηρήσει να χρησιμοποιούνται chat GTP ή άλλες παρόμοιες μηχανές τεχνητής νοημοσύνης για σχολικό εκφοβισμό σε σχολικές αίθουσες, κάτι που είναι πολύ λυπηρό και καλείται ένα παλιό εκπαιδευτικό σύστημα να ανταπεξέλθει στις νέες τεχνολογίες. 

Από την πλευρά της, η Αντωνία Αλεξάνογλου του 4ου ΓΕΛ-Βόλου υποστήριξε ότι «είναι αμφιλεγόμενο κατά πόσο η τεχνητή νοημοσύνη είναι πολύτιμο εργαλείο ή αρνητική εξέλιξη της επιστήμης, διότι όλα τα πράγματα έχουν τη θετική και την αρνητική τους πλευρά, αλλά το πρόγραμμα ενημέρωσης που έγινε έχει θετικό αντίκτυπο»

Η Ηλιάνα Πρίφτη, μαθήτρια του ΓΕΛ Αργαλαστής ανέφερε ότι η τεχνητή νοημοσύνη «είναι μια νέα αναπτυσσόμενη καινοτομία, η οποία πρέπει να αξιοποιηθεί καταλλήλως ώστε να αποδώσει και να βελτιώσει του τομείς της καθημερινής μας ζωής, όπως εκπαίδευση, επιχειρηματικότητα, τεχνολογία». Όπως είπε, είναι απόλυτα συνυφασμένη με τι δραστηριότητες της σημερινής νεολαίας, όλη η νέα γενιά την χρησιμοποιεί, δεν ξέρει πώς να προστατευτεί από την κακή χρήση της και θα πρέπει να γίνει ενημέρωση.    

www.ertnews.gr

Πηγή: ertnews.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ