Οι εκθέσεις για την απόδοση των ξένων διαιτητών μένουν στα αζήτητα της ΚΕΔ

Οι εκθέσεις για την απόδοση των ξένων διαιτητών μένουν στα αζήτητα της ΚΕΔ

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το formedia.gr στη Google

Ο Λανουά και η παρέα του (Βαλέρι, Αλόνσο) πετάνε την μπάλα στην κερκίδα σχετικά με τους ξένους διαιτητές που φέρνουν στην Ελλάδα. Οι ρέφερι έρχονται, σφυρίζουν στα ντέρμπι της Stoiximan Superleague, επιστρέφουν στις πατρίδες τους και ούτε γάτα ούτε ζημιά! Αυτό συμβαίνει με ευθύνη του αρχιδιαιτητή Στεφάν Λανουά, ο οποίος δεν φρόντισε να βρει δικλείδα ώστε να υπάρχει έλεγχος για την απόδοσή τους.

Οι εκθέσεις των παρατηρητών διαιτησίας για την απόδοσή τους, σύμφωνα με πληροφορίες, μένουν στα συρτάρια της ΚΕΔ, ή αν προτιμάτε στον σκληρό δίσκο, μιας και είναι ηλεκτρονικές. Αυτό ισχύει ακόμη και για τις εκθέσεις του Λανουά, ο οποίος στις καλές εποχές όριζε τον εαυτό του για να βαθμολογεί τους ξένους ρέφερι.

Εφόσον οι εκθέσεις για την απόδοση των ξένων διαιτητών στα ντέρμπι δεν αποστέλλονταν στις ομοσπονδίες τους, τότε γιατί οι Λανουά και οι Βάλερι όριζαν παρατηρητές στα ντέρμπι της Superleague; Για τα μάτια του κόσμου; Οι ομάδες πλήρωναν αμοιβή για παρατηρητές διαιτησίας, όμως ο ρόλος τους δεν είχε ουσία.

Λένε ότι τον Λανουά στηρίζει η UEFA. Γιατί ο Γάλλος δεν φρόντισε να βρει κάποια δικλείδα ώστε να τιμωρούνται οι ξένοι διαιτητές για τυχόν λάθη τους σε ντέρμπι της Superleague; Γιατί δεν φρόντισαν να αποστέλλονται οι εκθέσεις για την απόδοσή τους τουλάχιστον στην UEFA ώστε, στην ανάγκη αν δεν ήθελε να παρέμβει στις ομοσπονδίες του, να τους τιμωρεί η ίδια, κάτι που «θα πονούσε» περισσότερο, καθώς όλους τους διεθνείς ενδιαφέρει να ορίζονται στην Ευρώπη;

Εντάξει, ίσως να μην μπορούσε να καταφέρει στην αρχή. Όμως, πέρασαν δυο χρόνια και ο Λανουά με τους συνεργάτες του δεν βρήκαν λύση για να τιμωρούνται οι ξένοι διαιτητές, αν και οι ομάδες δαπανούσαν ένα σωρό λεφτά για τις μετακινήσεις τους και τη διαμονή τους.

Δεν υποστηρίζουμε ότι πολλοί ξένοι ρέφερι έκαναν λάθη. Εξαιρέσεις είναι αυτοί που ήρθαν και σφύριξαν με φιλοσοφία Ελλήνων διαιτητών. Έτσι δικαιολογείται και η τοξικότητα σχετικά με τους ξένους διαιτητές για την οποία έκανε λόγο ο πρόεδρος της ΕΠΟ Μάκης Γκαγκάτσης στην συνεδρίαση (26/6) της Επιτροπής Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου στην ΕΠΟ. Κάποιοι ξένοι ρέφερι σφύριζαν με δυο μέτρα και δυο σταθμά, ενώ δεν είχαν προηγούμενα με ομάδες.

Η ουσία είναι ότι ο Λανουά δεν βρήκε τρόπο για να τιμωρούνται αυτοί που κάνουν λάθη στα ντέρμπι της Stoiximan Superleague. Η μόνη άμυνά της είναι να μην τους ξανακαλεί, έτσι υποστήριζαν, όμως η ζημιά γίνονταν και μπορεί αυτοί που έκαναν λάθη να μην έρχονταν άμεσα, όμως μετά από λίγο καιρό επέστρεφαν στην δράση για τα ντέρμπι της Super League.

Πηγή: in.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ