Στη Σύρο για το Stoiximan Aegeanball Festival βρέθηκε ο Μόουζες Ράιτ. Ο Αμερικανός σέντερ σε δηλώσεις του επιβεβαίωσε τη συμφωνία του με την Μπαρτσελόνα, ενώ παράλληλα μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον Ολυμπιακό.
«Ναι, θα φοράω κόκκινα και μπλε. Θέλω να πάω εκεί και να έχω επίδραση, να φέρω το πνεύμα του νικητή. Φιλοδοξώ να τους βοηθήσω να επιστρέψουν στους τίτλους», απάντησε ερωτηθείς για την Μπαρτσελόνα.
Όσον αφορά στον Ολυμπιακό, ο Μόουζες Ράιτ ανέφερε: «Φοβήθηκα λίγο στον τελικό της EuroLeague. Η Ρεάλ ήταν πολύ ανταγωνιστική, αλλά ήταν σπουδαίο που ο Ολυμπιακός κέρδισε και μάλιστα στο ΟΑΚΑ.
Δεν τα καταφέραμε πέρσι στα 100 χρόνια του συλλόγου, αλλά φέτος ήταν μια φοβερή χρονιά για τον Ολυμπιακό. Ο Ολυμπιακός ήταν δίπλα μου σε όλη αυτή την περιπέτεια που είχα με την υγεία μου. Μπόρεσα να δείξω λίγο από το ταλέντο μου εκεί».
Όσο για τη χρονιά που πέρασε στο Κάουνας, είπε: «Ήταν μια εξαιρετική σεζόν στην Ζαλγκίρις. Ήταν λίγο κρύα, αλλά πέρασα πολύ όμορφα και μπόρεσα να εξελιχθώ ως παίκτης».
Ο Ράιτ προέρχεται από καταπληκτική χρονιά με τη Ζαλγκίρις Κάουνας, όπου σε 42 παιχνίδια είχε μ.ο 13.2 πόντους και 6.5 ριμπάουντ ανά αγώνα στη EuroLeague.
Εκτός από τον Ολυμπιακό και την Ζαλγκίρις Κάουνας, ο Μόουζες Ράιτ στην καριέρα του έχει αγωνιστεί επίσης μεταξύ άλλων σε Κλίπερς, Μάβερικς και Μερκεζεφέντι.
Πηγή: in.gr





