Λιβαδειά: Συγκλονίζει ο σύζυγος της 35χρονης που πέθανε μετά τη γέννηση του παιδιού της

Λιβαδειά: Συγκλονίζει ο σύζυγος της 35χρονης που πέθανε μετά τη γέννηση του παιδιού της

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το formedia.gr στη Google

Μια τραγική υπόθεση συγκλονίζει τη Λιβαδειά, όπου μια 35χρονη γυναίκα έχασε τη ζωή της λίγες ώρες μετά τη γέννηση του δεύτερου παιδιού της. Η 35χρονη Άννα πήγε να γεννήσει στο νοσοκομείο της Λιβαδειάς με προγραμματισμένη καισαρική, το δεύτερο παιδί της. Γέννησε ένα υγιέστατο αγοράκι, όμως μετά από λίγες ώρες παρουσίασε επιπλοκές.

«Ξαφνικά φεύγουμε για το Θριάσιο και στις τρεις η ώρα μαθαίνω ότι στη Λιβαδειά της είχαν αφαιρέσει την μήτρα. Την είχαν αφαιρέσει χωρίς εγώ να ξέρω τίποτα»

Η γυναίκα είχε ακατάσχετη αιμορραγία, με αποτέλεσμα να υποβληθεί σε χειρουργείο. Δυστυχώς οι γιατροί δεν κατάφεραν να περιορίσουν την αιμορραγία. Διασωληνώθηκε και διακομίστηκε στο Θριάσιο νοσοκομείο.

Απαρηγόρητος ο σύζυγός της μιλώντας στο MEGA καταγγέλλει ότι δεν είχε καμία ενημέρωση από τους γιατρούς στο νοσοκομείο της Λιβαδειάς.

«Στο νοσοκομείο της Λιβαδειάς μου ‘λέγαν «πάνε όλα καλά μην ανησυχείς». Δεν μου είχαν δώσει την παραμικρή αφορμή για να ανησυχώ. Ξαφνικά φεύγουμε για το Θριάσιο και στις τρεις η ώρα μαθαίνω ότι στη Λιβαδειά της είχαν αφαιρέσει την μήτρα. Την είχαν αφαιρέσει χωρίς εγώ να ξέρω τίποτα. Να περιμένω από τις επτά η ώρα μέχρι τις τρεις και να μην ξέρω τί γίνεται», είπε αρχικά ο σύζυγος της 35χρονης.

Οι γιατροί στο Θριάσιο έδωσαν μάχη για να την κρατήσουν στη ζωή. Ήταν όμως ήδη πολύ αργά. Δώδεκα ώρες αργότερα άφησε την τελευταία της πνοή.

«Αν γίνουν αυτά που έγιναν στη γυναίκα μου θα πεθάνουν κι άλλες γυναίκες σε αυτό το νοσοκομείο. Την πήγα τη γυναίκα να γεννήσει και έφερα μόνο το μωρό», λέει χαρακτηριστικά.

Η 35χρονη δεν αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας.

Φίλη της άτυχης 35χρονης Άννας είπε: «Ήταν ένα χαμογελαστό κορίτσι, ένα ζωντανό κορίτσι, μια νέα κοπέλα, όμορφη κοπέλα, η κοπέλα δεν ενοχλούσε. Πήγε η γυναίκα να γεννήσει φυσιολογικά, όπως κάνουν όλες οι γυναίκες που είναι έγκυες και έγινε ό,τι έγινε. Αυτό το ξέρω σίγουρα, ότι έφυγε από αιμορραγία. Ότι πρέπει να πεθάνεις όταν θα γεννήσεις και να μη σε προσέξουνε; Δεν είχε λεφτά η γυναίκα, πήγε στο δημόσιο να γεννήσει».

Δεύτερο περιστατικό μέσα σε λίγες μέρες

Ο θάνατος της 35χρονης αποτελεί το δεύτερο τραγικό περιστατικό μέσα σε λίγες ημέρες, μετά τον θάνατο 36χρονης γυναίκας στη Λέσβο.

Η 36χρονη, γιατρός του ΕΚΑΒ στη Μυτιλήνη, κατέληξε την περασμένη Παρασκευή μετά τη γέννηση του πρώτου της παιδιού. Παρουσίασε επιπλοκές και κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά της σε νοσοκομείο της Αττικής, όμως δεν πρόλαβε να φτάσει στην Αθήνα. Η έρευνα για τα αίτια του θανάτου της βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη.

Πηγή: in.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ