Η Αργεντινή μπήκε δυνατά στο παιχνίδι με την Ιορδανία και οι παγκόσμιοι πρωταθλητές προηγούνται 2-0 στο 31′.
Ο Λο Σέλσο άνοιξε το σκορ στο έβδομο λεπό της αναμέτρησης και ο Λαουτάρο Μαρτίνες έκανε με πέναλτι το 2-0 στο 31′.
Δείτε τα δύο γκολ της Αργεντινής:
Πηγή: in.gr




