Ο Ομπράντοβιτς ήταν ομιλητής σε σεμινάριο στη Σερβία κι έκανε… πλάκα για τον Ολυμπιακό (vid)

Ο Ομπράντοβιτς ήταν ομιλητής σε σεμινάριο στη Σερβία κι έκανε... πλάκα για τον Ολυμπιακό (vid)

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το formedia.gr στη Google

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς βρίσκεται στη Σερβία για το σεμινάριο «Ντούσαν Ίβκοβιτς», εκεί όπου γνώρισε αποθέωση από τους παρευρισκόμενους.

Ο «Ζοτς» λίγο πριν ξεκινήσει την ομιλία του αγκάλιασε τον ομοσπονδιακό τεχνικό της Σερβίας, Ντούσαν Αλιμπίγιεβιτς και βρήκε… αφορμή να κάνει ένα αστείο, που αφορά τον Ολυμπιακό.

Συγκεκριμένα, ανέφερε «Έχετε διαλέξει όμορφα χρώματα…», μιλώντας για τις κόκκινες και λευκές εμφανίσεις των παικτών που συμμετέχουν στο σεμινάριο.

Δείτε το σχετικό στιγμιότυπο με τον Ομπράντοβιτς

«Ένα χειροκρότημα για τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς στο 25ο σεμινάριο προπονητικής», αναφέρει η «Mozzart Sport» στη δημοσίευσή της.



Πηγή: in.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ