Μόσχα: Ευχαριστούμε τον Τραμπ, αλλά η μεσολάβηση απαιτεί ουδετερότητα

Πεσκόφ

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το formedia.gr στη Google

Το Κρεμλίνο εξέφρασε την εκτίμησή του για τον μεσολαβητικό ρόλο που επιχειρεί να διαδραματίσει ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ στον πόλεμο στην Ουκρανία, τονίζοντας παράλληλα ότι η Ουάσινγκτον αντιλαμβάνεται πως δεν μπορεί να λειτουργήσει ως έντιμος διαμεσολαβητής εφόσον παραμένει στο πλευρό της μίας εκ των εμπολέμων πλευρών.

Από την άλλη πλευρά, η ουκρανική εφημερίδα «Kyiv Independent» αναφέρει ότι η Ουκρανία, η οποία έχει εντείνει τα πλήγματα κατά ρωσικών διυλιστηρίων, θεωρεί πως έχει εξασφαλίσει την υποστήριξη του Τραμπ, γεγονός που της επιτρέπει να δρα «με μεγαλύτερη τόλμη» στο πλαίσιο μιας στρατηγικής πίεσης προς τη Μόσχα, με στόχο να την ωθήσει σε ουσιαστικές συνομιλίες.

Ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου, Ντμίτρι Πεσκόφ, απέρριψε το εν λόγω δημοσίευμα, επαναλαμβάνοντας ωστόσο ότι η Ρωσία είναι «βαθιά ευγνώμων» προς τις ΗΠΑ για τις μεσολαβητικές τους πρωτοβουλίες. «Είναι προφανές, ωστόσο, ότι είναι αδύνατο να ασκεί κανείς τέτοιο ρόλο ενώ ταυτόχρονα συμμετέχει ενεργά στη σύρραξη ως υποστηρικτής του ενός αντιπάλου», δήλωσε σε δημοσιογράφους.

googletag.cmd.push(function() { googletag.display(‘300x250_m1’); });
googletag.cmd.push(function() {googletag.display(‘300x250_middle_1’)})

«Γνωρίζουμε βεβαίως ότι η αμερικανική διαπραγματευτική ομάδα έχει πλήρη επίγνωση αυτής της αντίφασης και την υπολογίζει δεόντως. Βασιζόμαστε σε αυτή τη διαπίστωση και προσδοκούμε ότι ο διάλογος με τους Αμερικανούς συνομιλητές μας για την επίλυση της ουκρανικής κρίσης θα συνεχιστεί», κατέληξε ο Πεσκόφ.

Πηγή: tanea.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ