Επικοινωνία του Δημήτρη Αβραμόπουλου με την Εύα Καϊλή, με μηνύματα στο WhatsUp τον Μάρτιο του 2020, φέρεται να εντόπισαν οι Βέλγοι και τα έβαλαν στη δικογραφία.
Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος ενημέρωνε στα μηνύματα την Εύα Καϊλή ότι θα δει τη διάδοχό του, επίτροπο Μετανάστευσης Ίλβα Γιόχανσον, και εκείνη του υπενθυμίζει να της πει για το “πακέτο Κουβέιτ – Ομάν – Κατάρ”, δηλαδή για τη βίζα σε αυτές τις τρεις χώρες.
Η επικοινωνία έγινε με αγγλικές και με ελληνικές λέξεις.
Στα μηνύματα που μετέδωσε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star αναφέρεται συγκεκριμένα:
Δημήτρης Αβραμόπουλος: Θα δω Σουηδέζα Πέμπτη πρωί.
Εύα Καϊλή: Πακέτο Κουβέιτ, Ομάν, Κατάρ (emoji με χεράκια που ευχαριστούν και φατσούλα που χαμογελά)
Δημήτρης Αβραμόπουλος: Εγινε!
Σύμφωνα με τους Βέλγους η Γιόχανσον εκείνο το διάστημα δημιουργούσε προβλήματα στον ηγέτη του Κατάρ Αλ Θάνι, για την κατάργηση της βίζας που ζητούσαν οι Καταριανοί. Πάντως τότε η Ιλβα Γιόχανσον είχε δηλώσει ότι η συνάντηση που είχε με τον Δημήτρη Αβραμόπουλο είχε μόνο εθιμοτυπικό χαρακτήρα.
ΠΗΓΗ: TheToc
Πηγή: capital.gr

