Ο Σακίλ ΜακΚίσικ δημοσίευσε μία συγκινητική ανάρτηση στο instagram, στην οποία αναφέρεται στα επτά χρόνια της θητείας του στον Ολυμπιακό.
Ο Αμερικανός γκαρντ υπογραμμίζει ότι ο Ολυμπιακός θα είναι για πάντα κομμάτι του, ανεξάρτητα από το τί θα φέρει το μέλλον. Παράλληλα, ο ίδιος ευχαρίστησε τους Ερυθρόλευκους οπαδούς για τη στήριξή τους στο πρόσωπό του, τονίζοντας ότι απέκτησε μία δεύτερη οικογένεια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το συμβόλαιο του ΜακΚίσικ με τον Ολυμπιακό ολοκληρώνεται στις 30 Ιουνίου και θεωρείται πιθανό να μην ανανεώσει τη συνεργασία του με τους Πειραιώτες.
Η ανάρτηση του ΜακΚίσικ
Όσα αναφέρει ο Αμερικανός στο μήνυμά του:
«ΕΠΤΑ ΣΕΖΟΝ. ΜΙΑ ΦΑΝΕΛΑ. ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ.
Ο Πειραιάς μου έδωσε κάτι περισσότερο από μια ομάδα. Μου έδωσε μια οικογένεια.
Σας ευχαριστώ που με αγκαλιάσατε από την πρώτη μέρα και κάνατε την Ελλάδα το σπίτι μου και της οικογένειάς μου. Οι αναμνήσεις, τα πρωταθλήματα, τα Final Four και κάθε στιγμή με τα κόκκινα και λευκά θα με συνοδεύουν για πάντα.
Για επτά σεζόν φόρεσα με υπερηφάνεια το νούμερο 77 και έδωσα τα πάντα για τον σύλλογο, την πόλη και τους οπαδούς.
Ό,τι κι αν φέρει το μέλλον, ο Ολυμπιακός θα είναι πάντα κομμάτι μου.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς.
Ολυμπιακός για πάντα».
Και η ανάρτηση της Μπέριλ
Λίγο αργότερα ακολούθησε και ένα post της συζύγου του, Μπέριλ, η οποία με τη σειρά της αποχαιρέτησε τους οπαδούς του Ολυμπιακού με μία, επίσης, συγκινητική ανάρτηση.

Πηγή: in.gr








