Σκληρή επίθεση στην κυβέρνηση και τη Νέα Δημοκρατία εξαπολύει με ανακοίνωσή της η Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη (ΕΛ.Α.Σ.), θέτοντας ζήτημα πολιτικών ευθυνών για την υπόθεση του Δημήτρη Αβραμόπουλου και άλλες πρόσφατες δικαστικές εξελίξεις που εμπλέκουν πρώην στελέχη του κόμματος.
Η ΕΛ.Α.Σ. αναφέρει ότι η κυβέρνηση “παράγει περισσότερα σκάνδαλα από όσα μπορεί να καταναλώσει η ελληνική κοινή γνώμη”, επικαλούμενη τόσο την καταδίκη της πρώην ευρωβουλευτή της ΝΔ Άννας-Μισέλ Ασημακοπούλου για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων αποδήμων, όσο και την υπόθεση που αφορά τον Δημήτρη Αβραμόπουλο.
Στην ανακοίνωση γίνεται λόγος για ευρωπαϊκή δικαστική διερεύνηση και ένταλμα σύλληψης, με αναφορές σε εμπλοκή του πρώην Επιτρόπου σε χρηματοδοτήσεις από ΜΚΟ, στο πλαίσιο υπόθεσης που σχετίζεται με καταγγελλόμενες παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων στο Κατάρ.
Παράλληλα, η ΕΛ.Α.Σ. υποστηρίζει ότι ο συνολικός αριθμός κυβερνητικών στελεχών που έχουν εμπλακεί σε δικαστικές υποθέσεις την τελευταία επταετία έχει ξεπεράσει τους 40, κάνοντας λόγο για “θεσμική κρίση” και πολιτική φθορά της κυβέρνησης.
Η ανακοίνωση καταλήγει θέτοντας το ερώτημα αν η Νέα Δημοκρατία θα προχωρήσει σε αντίστοιχη πολιτική στάση με αυτή του ΠΑΣΟΚ στην υπόθεση της Εύας Καϊλή, ή αν θα επιλέξει “σιωπή” απέναντι στις εξελίξεις.
Πηγή: capital.gr



