Συνεχίζονται οι εκδηλώσεις συμπαράστασης στον αγώνα που δίνει ο απεργός πείνας Αριστοτέλης Χαντζής για τη διάσωση των Προσφυγικών.
Την ώρα που ο απεργός πείνας νοσηλεύεται στο «Γεννηματάς», φορείς και κόμματα συνεχίζουν να κάνουν έκκληση στην περιφέρεια για διάλογο γύρω από το θέμα της ανάπλασης του χώρου των Προσφυγικών.
#ΤΩΡΑ μαζική συγκέντρωση στο Σύνταγμα για την ραγδαία επιδείνωση της υγείας και τη νοσηλεία του απεργού πείνας Αριστοτέλη Χαντζή που βρίσκεται στην 139η ημέρα απεργία πείνας ενώ η Suzon Doppagne βρίσκεται στην 54η ημέρα απεργίας πείνας μέχρι θανάτου
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΩΝ ΔΕΝ… pic.twitter.com/d6TBqEtPJM
— Community of Squatted Prosfygika (@Prosfygika) June 23, 2026
Στο Σύνταγμα η Νέα Αριστερά
Αυτή την ώρα, βρίσκεται σε εξέλιξη κάλεσμα της Νέας Αριστεράς στην πλατεία Συντάγματος.
«Η ζωή του απεργού πείνας Αριστοτέλη Χαντζή βρίσκεται σε άμεσο κίνδυνο» υποστηρίζει η Νέα Αριστερά, τονίζοντας ότι «η κυβέρνηση δεν μπορεί να συνεχίζει να αντιμετωπίζει με αδιαφορία τα αιτήματα της Κοινότητας των Προσφυγικών».
#ΤΩΡΑ μαζική συγκέντρωση στο Σύνταγμα για την ραγδαία επιδείνωση της υγείας και τη νοσηλεία του απεργού πείνας Αριστοτέλη Χαντζή που βρίσκεται στην 139η ημέρα απεργία πείνας ενώ η Suzon Doppagne βρίσκεται στην 54η ημέρα απεργίας πείνας μέχρι θανάτου
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΩΝ ΔΕΝ… pic.twitter.com/d6TBqEtPJM
— Community of Squatted Prosfygika (@Prosfygika) June 23, 2026
Δείτε live εικόνα από την πλατεία Συντάγματος:

Στο Σύνταγμα και στο πλευρό του απεργού πείνας Αριστοτέλη Χαντζή και η Μάγδα Φύσσα.
«Να μην έχουμε τον πρώτο θάνατο απεργού πείνας» τονίζει η ΟΕΝΓΕ
Στην απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή, ο οποίος συνεχίζει για πάνω από 4 μήνες τον αγώνα του, αναφέρθηκε με ανακοίνωσή της και η Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας.
Η ΟΕΝΓΕ υπογραμμίζει την κρισιμότητα της κατάστασης του απεργού πείνας, ο οποίος νοσηλεύεται στο Γ.Ν.Α – Γ. Γεννηματάς μετά την αιφνίδια επιδείνωση της υγείας του και καλεί την κυβέρνηση και την περιφέρεια Αττικής «να ανταποκριθούν άμεσα στα αιτήματα της Κοινότητας των Προσφυγικών».
«Θα είναι απαράδεκτο και εξοργιστικό να έχουμε στη χώρα μας θάνατο απεργού πείνας για πρώτη φορά μετά την μεταπολίτευση» προσθέτει η ομοσπονδία των νοσοκομειακών γιατρών της χώρας.
Πηγή: in.gr






