ΠΑΟΚ: Το πρώτο μήνυμα του Αλέσιο Λίσι στον κόσμο – «Μια επιθετική ομάδα που θα τα δίνει όλα»

YouTube thumbnail

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το formedia.gr στη Google

Ο Αλέσιο Λίσι έκανε τις πρώτες του δηλώσεις ως προπονητής του ΠΑΟΚ και με λίγες λέξεις έκανε ξεκάθαρο το τι έχει στο μυαλό του.

Ο 40χρονος Ιταλός μίλησε για το αγωνιστικό του πλάνο, λέγοντας ότι θέλει μία ομάδα η οποία θα είναι πιεστική, θα επιτίθεται και θα έχει την αυτοπεποίθηση, ώστε να διαχειρίζεται κάθε στιγμή του αγώνα.

Αναλυτικά, όσα ανέφερε ο Αλέσιο Λίσι:

«Θέλω μια ομάδα που μπορεί να διαχειριστεί όλες τις φάσεις του παιχνιδιού, να νιώθουμε αυτοπεποίθηση σε κάθε στιγμή του αγώνα και σίγουρα θέλω μια πραγματικά επιθετική ομάδα, μια πραγματικά πιεστική ομάδα», ανέφερε χαρακτηριστικά, δίνοντας μια πρώτη εικόνα για το αγωνιστικό μοντέλο που θέλει να εφαρμόσει.

«Οι παίκτες μου πρέπει να δίνουν τα πάντα στο χορτάρι, να μάχονται για τη φανέλα, για την ομάδα, για τους φιλάθλους», υπογράμμισε, δείχνοντας πως το πάθος και η ένταση αποτελούν βασικά στοιχεία της φιλοσοφίας του.

«Αποφάσισα να έρθω εδώ γιατί ένιωσα ότι όλο το κλαμπ με ήθελε να είμαι εδώ και έδειχναν σίγουροι για εμένα», είπε, ενώ χαρακτήρισε εξαιρετικές τις πρώτες επαφές που είχε με τον Λέο Μάτος και τον Αντρέ Βιεϊρίνια.

«Από αυτή τη στιγμή ο ΠΑΟΚ είναι το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή μας. Θα παλέψουμε για αυτούς και θα δώσουμε για το κλαμπ όλα όσα έχουμε».

YouTube thumbnail



Πηγή: in.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ