Τρίκαλα: Πόσιμο πλέον το νερό στον Ξηρόκαμπο

nero-vrisi

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το formedia.gr στη Google

Κατάλληλο προς πόση και για κάθε άλλη χρήση είναι πλέον το νερό στον οικισμό του Ξηρόκαμπου της Τοπικής Κοινότητας Μεγάρχης Τρικάλων. Το πρόβλημα με την ακαταλληλότητα το νερού στην περιοχή εντοπίστηκε στις αρχές της προηγούμενης εβδομάδας, όπου το νερό είχε κριθεί ακατάλληλο για πόση και για κάθε άλλη χρήση ατομικής υγιεινής, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΔΕΥΑΤ και μετά από ελέγχους που πραγματοποίησε το διαπιστευμένο εργαστήριό της δημοτικής επιχείρησης. Με νεότερη ανακοίνωση της η ΔΕΥΑΤ επισημαίνει ότι μετά από τον απαραίτητο καθαρισμό και απολύμανση του δικτύου, πραγματοποιήθηκαν οι απαραίτητοι χημικοί και μικροβιολογικοί έλεγχοι στο δίκτυο και σύμφωνα με τα αποτελέσματα το νερό κρίνεται κατάλληλο και για πόση και για οποιαδήποτε άλλη χρήση.

www.ertnews.gr

Πηγή: ertnews.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ