Salesforce: To Agentforce «μιλάει» ελληνικά –

Salesforce: Ανακοίνωσε την παγκόσμια διαθεσιμότητα του Agentforce

Την επόμενη μέρα στην AI Agentic εποχή και για την Ελλάδα ανακοίνωσε η Salesforce, ηγέτης στο AI CRM, παρουσιάζοντας την υποστήριξη του Agentforce στα ελληνικά.

Πρόκειται για μία σημαντική εξέλιξη, καθώς οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά θα μπορούν πλέον να διαχειρίζονται τις διαδικασίες τους ακόμη πιο αποδοτικά. Η ελληνική έκδοση θα είναι αρχικά διαθέσιμη στις λύσεις Agentforce Service και Employee Agent, ενώ σταδιακά θα επεκταθεί και σε άλλους τύπους ΑΙ agents.

Παράλληλα, η Salesforce συνεχίζει να επενδύει στην Ελλάδα, δίνοντας τη δυνατότητα στις τοπικές επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν τις πλέον προηγμένες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης. Με την υποστήριξη του Agentforce στην ελληνική γλώσσα, οι εταιρείες μπορούν να επιταχύνουν τον ψηφιακό τους μετασχηματισμό και να βελτιώσουν σημαντικά τόσο την απόδοση των επιμέρους ομάδων τους, όσο και της επιχείρησής τους συνολικά.

Το Agentforce Service είναι μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών, η οποία μπορεί να προσαρμοστεί σε κάθε κλάδο και σε κάθε κανάλι. Διαθέσιμη 24/7, ώστε η υποστήριξη των πελατών να μην σταματά ποτέ, αντιπροσωπεύει την επόμενη «γενιά» στην εξυπηρέτηση.

Η πλατφόρμα συμβάλλει στη μείωση του κόστους και στην ταχύτερη επίλυση αιτημάτων μέσω AI agents, παρέχοντας προληπτική υποστήριξη που βασίζεται σε δεδομένα πελατών σε πραγματικό χρόνο, ώστε να οδηγεί σε υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης. Η μοναδικότητά της έγκειται στο γεγονός ότι αποτελεί τη μόνη πλατφόρμα όπου άνθρωποι και AI agents συνεργάζονται πλήρως, από την πρώτη επαφή έως την τελική επίλυση.

Το Employee Agent είναι ένας AI agent σχεδιασμένος να λειτουργεί ως προσωπικός ψηφιακός βοηθός, που διευκολύνει τους εργαζόμενους να επιτελούν καθημερινές και επαναλαμβανόμενες εργασίες πιο έξυπνα και πιο αποτελεσματικά. Η ιδιαιτερότητά του είναι ότι δεν παρέχει μόνο πληροφορίες, αλλά αναλαμβάνει ενέργειες προληπτικά για την υποστήριξη των εργαζομένων. Ο agent ενσωματώνεται απευθείας στα γνώριμα εργασιακά περιβάλλοντα, όπως το Slack ή οι φορητές συσκευές, λειτουργώντας ως πραγματικός συνάδελφος. Αξιοποιεί τη γνώση του οργανισμού για να συνδράμει σε ευρύ φάσμα εργασιών –από τη διαχείριση συναντήσεων και την ενημέρωση ευκαιριών, έως την υποστήριξη στο onboarding, την αναζήτηση πληροφοριών για παροχές και την προετοιμασία περιλήψεων πριν από συναντήσεις με πελάτες. Έτσι, οι εργαζόμενοι μπορούν να επικεντρώνονται στα πιο σημαντικά καθήκοντα, εξοικονομώντας χρόνο και αυξάνοντας την παραγωγικότητά τους.

Σχολιάζοντας την εξέλιξη αυτή, ο Ρόμπιν Φίσερ, Senior VP για την περιοχή EMEA Growth Markets της Salesforce, δήλωσε «Η υποστήριξη του Agentforce στην ελληνική γλώσσα δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να εξελιχθούν σε πλήρως Agentic Enterprises, ώστε άνθρωποι και agents μαζί να δίνουν ώθηση στην επιτυχία των πελατών. Με αυτόν τον τρόπο, θα αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητες του ψηφιακού εργατικού δυναμικού τους και θα πετύχουν ακόμη μεγαλύτερη αποδοτικότητα, παραγωγικότητα και κερδοφορία».

Πηγή: ot.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ