«Στα credits, όταν βλέπετε το τμήμα “ειδικές ευχαριστίες”, σχεδόν σκέφτηκα να βάλω τα αμερικανικά στούντιο που με απέρριψαν, αλλά δεν το έκανα», δήλωσε ο Παρκ Τσαν-ουκ στη σκηνή του Contenders Film στο Los Angeles.
Στην ταινία, ο Μαν-σου (Λι Μπιόνγκ-χουν) απολύεται από ένα εργοστάσιο χαρτιού. Οι διευθυντές ισχυρίζονται ότι δεν είχαν άλλη επιλογή από τη μείωση προσωπικού. Αντίστοιχα, ο Παρκ αναγκάστηκε να γυρίσει την ταινία στην Κορέα.

«Την εποχή εκείνη δεν είχα άλλη επιλογή παρά να μετατρέψω το έργο σε κορεατική ταινία», είπε ο Παρκ. «Χάρη σε αυτήν την απόφαση, κατάφερα να συνεργαστώ με έναν τόσο σπουδαίο ηθοποιό, και πλέον το βλέπω ως ευλογία».

Εκτός από τον Λι, η καθυστέρηση έδωσε στον Παρκ και μια επιπλέον διάσταση στην προσαρμογή, την οποία συνυπογράφει με τους Λι Κιονγκ-μι, Τζαχιε Λι και Ντον ΜακΚέλαρ. Ο Μαν-σου φτάνει σε σημείο απόγνωσης για να βρει νέα δουλειά, φτάνοντας στο έγκλημα απέναντι σε άλλους υποψηφίους για την ίδια θέση. Ωστόσο, το 2025 ο Μαν-σου αντιμετωπίζει και τον κίνδυνο της αντικατάστασης των εργαζομένων από τεχνητή νοημοσύνη.
«Επειδή πρόκειται για ένα τόσο σημαντικό ζήτημα σήμερα, αποφάσισα να το ενσωματώσω», είπε ο Παρκ. «Ο Μαν-σου περνάει τη διαδικασία να εξαλείψει τους ανθρώπινους ανταγωνιστές, μόνο για να βρεθεί αντιμέτωπος με έναν πολύ πιο τρομακτικό AI αντίπαλο».
«Ο Μαν-σου είναι απλώς ένας κοινός άνθρωπος, αλλά βρίσκεται σε μια αδύνατη κατάσταση που προσπαθεί να αποφύγει», δήλωσε ο Λι. «Ποιος θα μπορούσε να φτάσει στο σημείο να δολοφονήσει κάποιον επειδή απολύθηκε; Όλες οι καταστάσεις είναι ακραίες, οπότε είναι μεγάλη πρόκληση για μένα να πείσω το κοινό για τα κίνητρα του Μαν-σου».

Από τότε που ολοκληρώθηκε η «Καμιά παράλληλη επιλογή», που πλέον είναι η επίσημη υποψηφιότητα της Νότιας Κορέας για τα Όσκαρ, ο Παρκ βρίσκεται σε διαδικασία ανάπτυξης νέων έργων, αντιμετωπίζοντας ξανά δυσκολίες στο να βρει επενδυτές για δύο πιθανές αμερικανικές ταινίες, μία επιστημονικής φαντασίας και μία γουέστερν. Η «Καμιά παράλληλη επιλογή» έχει καταλάβει όλο του τον χρόνο από την πρεμιέρα της στο Φεστιβάλ Βενετίας.
«Στην πραγματικότητα, έχω εξαντλήσει τις ιδέες για τις επόμενες κορεατικές ταινίες μου», είπε ο Παρκ. «Δεν είχα αρκετό χρόνο λόγω της περιοδείας προώθησης, οπότε χρειάζομαι πολύ χρόνο για να δουλέψω πάνω στις επόμενες».
(Ελεύθερη απόδοση του κειμένου του Φρεντ Τοπέλ στο deadline).

Η ταινία διανεμήθηκε στην Ελλάδα από την ΑΜΑ films και συνεχίζει να προβάλλεται. Σπεύστε!

www.ertnews.gr
Πηγή: ertnews.gr





