Chatbot, όπως λέγεται, ή αλλιώς ψηφιακό “βοηθό” τεχνητής νοημοσύνης απέκτησε η Βιβλιοθήκη Καλαμπάκας.
Μέσω του επίσημου ιστότοπου της Βιβλιοθήκης, οι επισκέπτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν με ένα έξυπνο σύστημα συνομιλίας (chatbot), το οποίο παρέχει άμεσες απαντήσεις σε ερωτήσεις, ενημερώνει για τις υπηρεσίες και το διαθέσιμο υλικό της Βιβλιοθήκης, προσφέροντας συνεχή και φιλική εξυπηρέτηση 24 ώρες το 24ωρο.
Με αυτή τη νέα πρωτοβουλία η Βιβλιοθήκη επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να αξιοποιεί τις σύγχρονες τεχνολογίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού, συνδυάζοντας την αγάπη για το βιβλίο με τις δυνατότητες της καινοτομίας και της τεχνητής νοημοσύνης, αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.
www.ertnews.gr
Πηγή: ertnews.gr





