Spotify: Οι αυξήσεις τιμών και χρηστών «φέρνουν» και ισχυρά κέρδη –

Spotify: Οι αυξήσεις τιμών και χρηστών «φέρνουν» και ισχυρά κέρδη

Η πλατφόρμα streaming μουσικής Spotify προέβλεψε κέρδη για το τέταρτο τρίμηνο πάνω από τις προσδοκίες της Wall Street, στοιχηματίζοντας σε ισχυρή αύξηση των χρηστών και σε ώθηση από τις αυξήσεις τιμών κατά την κρίσιμη εορταστική περίοδο.

Σημειώνεται ότι το Spotify θα ανακοινώσει τα πρώτα του οικονομικά αποτελέσματα από την ανακοίνωση του Σεπτεμβρίου ότι ο ιδρυτής-διευθύνων σύμβουλος Ντάνιελ Εκ θα αναλάβει ρόλο εκτελεστικού προέδρου της εταιρείας με συμβουλευτικό ρόλο από τον Ιανουάριο.

Ο σουηδικός γίγαντας του audio streaming αναμένει λειτουργικά έσοδα 620 εκατομμυρίων ευρώ στο τέταρτο τρίμηνο, υψηλότερα από τις εκτιμήσεις για 618,6 εκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε η LSEG. Επίσης, ξεπέρασε τις προσδοκίες για κέρδη του τρίτου τριμήνου.

Για να προσελκύσει περισσότερους χρήστες, το Spotify παρουσίασε λειτουργίες όπως μια πολυαναμενόμενη επιλογή streaming υψηλής ποιότητας

Η εταιρεία έχει βασιστεί στις αυξήσεις τιμών τα τελευταία χρόνια για να οδηγηθεί σε αύξηση των κερδών, βέβαιη ότι η πανταχού παρουσία της διασφαλίζει ότι οι χρήστες θα παραμείνουν. Αύξησε το κόστος του premium ατομικού της προγράμματος σε περισσότερες από 150 αγορές το τρίμηνο του Σεπτεμβρίου.

Ο διευθύνων σύμβουλος Ντάνιελ Εκ δήλωσε στο Reuters ότι οι επενδυτικές προτεραιότητες επικεντρώνονται στην ανάπτυξη των πωλήσεων, στην αύξηση της προσέλκυσης χρηστών στις αναδυόμενες αγορές και στην επέκταση του περιεχομένου ώστε να περιλαμβάνει περισσότερα podcast, βίντεο και ηχητικά βιβλία. «Πιστεύουμε ότι υπάρχει ακόμα πολύς χώρος για να αναπτυχθούμε στον βασικό μας τομέα», είπε.

Στο τρίτο τρίμηνο, οι premium συνδρομητές αυξήθηκαν κατά 12% στα 281 εκατομμύρια

Για να προσελκύσει περισσότερους χρήστες, το Spotify παρουσίασε λειτουργίες όπως μια πολυαναμενόμενη επιλογή streaming υψηλής ποιότητας που ονομάζεται ήχος χωρίς απώλειες. Έχει επίσης τριπλασιάσει τον κατάλογο ηχητικών βιβλίων σε 500.000 τίτλους σε 14 αγορές από τότε που τον κυκλοφόρησε πριν από περίπου δύο χρόνια, κάτι που η εταιρεία δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι βοήθησε στην αύξηση των ακροατών και των ωρών κατανάλωσης ηχητικών βιβλίων κατά περισσότερο από το ένα τρίτο.

Το Spotify έχει επίσης διπλασιάσει το περιεχόμενο βίντεο, με σχεδόν 500.000 εκπομπές βίντεο podcast να είναι πλέον διαθέσιμες στην πλατφόρμα.

Στο τρίτο τρίμηνο, οι premium συνδρομητές αυξήθηκαν κατά 12% στα 281 εκατομμύρια. Οι καθαρές μηνιαίες προσθήκες ενεργών χρηστών της, ύψους 17 εκατομμυρίων, ανέβασαν το σύνολο στα 713 εκατομμύρια, ξεπερνώντας τις προσδοκίες.

Προέβλεψε αύξηση 8 εκατομμυρίων συνδρομητών premium στα 289 εκατομμύρια, οριακά χαμηλότερη από την εκτίμηση των 290,9 εκατομμυρίων, καθώς αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό από την Apple και την Amazon που διαθέτουν ανταγωνιστικές πλατφόρμες streaming μουσικής.

Η τριμηνιαία πρόβλεψη για ενεργούς χρήστες που ανήλθε σε 745 εκατομμύρια ήταν πάνω από την εκτίμηση των 737,3 εκατομμυρίων.

Η πρόβλεψη εσόδων για το τέταρτο τρίμηνο, ύψους 4,5 δισεκατομμυρίων ευρώ, ήταν σύμφωνη με τις εκτιμήσεις για 4,57 δισεκατομμύρια ευρώ, αφού τα έσοδα του τρίτου τριμήνου ξεπέρασαν τις προσδοκίες με αύξηση 7%.

Πηγή: ot.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ