FORMedia Radio 998: Εστίαση: Η παγίδα των ψηφιακών καταγγελιών στους κοινόχρηστους χώρους – Έκκληση για λύση. Ο Στ. Στεφάνου στην εκπομπή “Ennitime is a good time”

Πρόεδρος Εστίασης Μαγνησίας: «Δεν έχει δοθεί πουθενά λύση» – Το αδιέξοδο με τα τραπεζοκαθίσματα και τις ψηφιακές καταγγελίες

Εν μέσω της εφαρμογής των νέων ψηφιακών εργαλείων για τη διαχείριση και τον έλεγχο των κοινόχρηστων χώρων, ο κλάδος της εστίασης εκφράζει έντονη ανησυχία και σύγχυση, ιδίως όσον αφορά στις άδειες τραπεζοκαθισμάτων. Ο Στέφανος Στεφάνου, Πρόεδρος Καταστηματαρχών Εστίασης Μαγνησίας, μίλησε στην εκπομπή του FORMEDIA RADIO 99.8, “Ennitime is a good time” με την Έννη Λεβέντη και τον Κώστα Ανέστη και έθεσε επί τάπητος τις τεράστιες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι επιχειρηματίες, μιλώντας για μια κατάσταση που παραμένει άλυτη σε πανελλαδικό επίπεδο, με τους καταστηματάρχες να μην είναι πλήρως ενημερωμένοι για το νομικό πλαίσιο.

Η σύγχυση, σύμφωνα με τον κ. Στεφάνου, είναι έκδηλη τόσο στον Βόλο όσο και στη Λάρισα, αλλά και σε όλη τη χώρα, αντίστοιχα με αυτό το συγκεκριμένο μέτρο. Ο ίδιος αναφέρθηκε στην εφαρμογή του νόμου, που έχει συνδεθεί με τις ψηφιακές καταγγελίες (όπως το MyCoast για τις παραλίες και το MyStreet για τους κοινόχρηστους χώρους), επισημαίνοντας την απουσία σαφούς πλαισίου. «τρέχαμε μέχρι και αυτό το καλοκαίρι και θα τρέξουμε και το επόμενο γιατί δεν έχει δοθεί πουθενά λύση», τόνισε χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος. Αυτή η έλλειψη επίσημης διευθέτησης του ζητήματος επιβεβαιώνεται από την εμπειρία του κ. Στεφάνου σε τουριστικές περιοχές: «Εγώ πήγα Παροικιά στη Πάρο και τα μισά μαγαζιά ήταν κλειστά εκεί γιατί είχαν πρόβλημα με τα τραπεζοκαθίσματα».

Ακούστε τη συνέντευξη

Βασικό πρόβλημα, πέρα από τις άδειες, είναι και το σύστημα καταγγελιών, το οποίο δίνει τη δυνατότητα σε οποιονδήποτε πολίτη να υποβάλει μια αναφορά, ακόμα και ανώνυμα, για υπέρβαση των ορίων. Ο κ. Στεφάνου εξέφρασε επιφυλάξεις για την ποιότητα των καταγγελιών, καθώς, όπως είπε, «για να κάνει κάποιος καταγγελίες πρέπει να γνωρίζει και πέντε πράγματα». Παρ’ όλα αυτά, η αναφορά, ακόμα και αν είναι αβάσιμη, δημιουργεί άμεσα επιβάρυνση για την επιχείρηση. «Ωστόσο, η καταγγελία βαρύνει πάντα τον επιχειρηματία μετά. Υπάρχει περιπέτεια».

Ο Πρόεδρος της Εστίασης Μαγνησίας υπογράμμισε ότι αυτή η κατάσταση δημιουργεί ένα κλίμα ανασφάλειας στον κλάδο, ο οποίος, παρά τις δυσκολίες της ακρίβειας, «είναι με καλή ποιότητα, είναι με καλές τιμές παρόλο που όλα αυξάνονται». Η λύση στο ζήτημα των αδειών και η διασφάλιση της ορθής λειτουργίας του συστήματος καταγγελιών κρίνεται πλέον επιτακτική για την ομαλή λειτουργία των καταστημάτων εστίασης, όχι μόνο στη Μαγνησία αλλά σε όλη την Ελλάδα.

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ