Με στόχο την τουριστική αναγέννηση και την καθιέρωση της Θεσσαλίας ως προορισμού 365 ημερών, το νέο, πρωτοποριακό πρόγραμμα «Choose Thessaly» παρουσιάζεται επίσημα τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου στις 6 μ.μ. στο Magnes Hotel του Βόλου.
Πρόκειται για έναν «δορυφόρο» του επιτυχημένου project Choose Greece, ο οποίος φιλοδοξεί να κεφαλαιοποιήσει τη δυναμική της περιοχής και να τη συνδέσει με τις διεθνείς αγορές.
Ο Γενικός Διευθυντής του Choose Greece – Choose Thessaly, κ. Λεωνίδας Μπαμπάνης, μίλησε στην εκπομπή του FORMEDIA RADIO 99.8, “Ennitime is a good time” με την Έννη Λεβέντη και τον Κώστα Ανέστη και υπογράμμισε πως η Θεσσαλία «έχει τη δυνατότητα να δουλέψει 365 μέρες, γιατί δεν είναι νησί». Ο προορισμός «δίνει τα πάντα», προσφέροντας επιλογές για βουνό, θάλασσα, περιπατητικό τουρισμό και πολιτισμό.
Σύμφωνα με τον κ. Μπαμπάνη, το ζήτημα είναι «πού στοχεύεις και σε ποιους στοχεύεις» και γι’ αυτό, το «Choose Thessaly» θα επικεντρωθεί σε αγορές του εξωτερικού, όπως η Γερμανία, η Πολωνία, η Ρουμανία και η Σερβία.
Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη
Η εκδήλωση στον Βόλο θα παρουσιάσει τις δράσεις και την εμπειρία δεκαετιών του Choose Greece στο εξωτερικό, καθώς και τον τρόπο που αυτά τα «καλά» θα αξιοποιηθούν για τη Θεσσαλία. Επιπλέον, θα ανακοινωθεί και το πρόγραμμα δράσεων για το 2026, το οποίο έχει σχεδιαστεί με λεπτομέρεια, καθώς, όπως τόνισε ο Γενικός Διευθυντής, «ο προγραμματισμός είναι ένα κομμάτι το οποίο είναι αυτό που μπορείς να λες ότι τουλάχιστον έχεις ένα πλάνο. Χωρίς πλάνο δεν πας».
Πρόσκληση Choose ThessalyΤο πρόγραμμα στοχεύει να συνεργαστεί με όλους τους φορείς, επιχειρηματίες και επαγγελματίες του τουρισμού, καθώς «όλοι πρέπει να ανεβούμε [σε αυτό το όχημα] και όλοι πρέπει να βάλουμε το λιθαράκι μας». Το «Choose Thessaly» θα αποτελέσει μια διαδραστική προσπάθεια, παντρεύοντας την τεχνολογία με τις δια ζώσης επαφές, με απώτερο σκοπό να ξανασυστηθεί η περιοχή στους tour operators του εσωτερικού (Αθήνα, Θεσσαλονίκη) και του εξωτερικού. Μάλιστα, ο κ. Μπαμπάνης προανήγγειλε και μια «έκπληξη» που θα ανακοινωθεί και θα ξεκινήσει να υλοποιείται το καλοκαίρι του 2026, την οποία δουλεύουν 2,5 χρόνια.
Η εκδήλωση αποτελεί την αφετηρία για μία οργανωμένη και μακροπρόθεσμη προσπάθεια, καθώς για να ανοίξει ένας προορισμός από έναν tour operator «μπορεί να πάρει 2,5 χρόνια». Στην εκδήλωση του Βόλου θα ακολουθήσει επόμενος σταθμός η Λάρισα.