Salesforce: Παγκόσμιο λανσάρισμα του Agentforce 360 –

Salesforce: Ανακοίνωσε την παγκόσμια διαθεσιμότητα του Agentforce

Η Salesforce ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι η πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης «Agentforce 360» θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε όλη τη σουίτα εργαλείων που βασίζονται στο cloud, για να βοηθήσει τους πελάτες να αυτοματοποιήσουν τις καθημερινές εργασίες.

Η κίνηση έρχεται καθώς οι εταιρείες λογισμικού αγωνίζονται να βελτιώσουν τα προϊόντα τους με προηγμένες λειτουργίες, καθώς ο ανταγωνισμός εντείνεται σε έναν κλάδο όπου οι πελάτες στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε πράκτορες τεχνητής νοημοσύνης, οι οποίοι μπορούν να αναλάβουν δράση εκ μέρους των χρηστών, για να βοηθήσουν στη συγκράτηση του κόστους.

«Το Agentforce 360 ​​συνδέει ανθρώπους, πράκτορες και δεδομένα σε μία αξιόπιστη πλατφόρμα», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Salesforce, Μαρκ Μπένιοφ.

Η πλατφόρμα Agentforce 360 ​​έχει 12.000 πελάτες, συμπεριλαμβανομένης της εταιρείας κοινωνικής δικτύωσης Reddit, την πλατφόρμα κρατήσεων εστιατορίων OpenTable και την εταιρεία παροχής υπηρεσιών απασχόλησης Adecco, δήλωσε ο πάροχος λογισμικού cloud.

Η Salesforce ανακοίνωσε επίσης ότι το εργαλείο ανταλλαγής μηνυμάτων στον χώρο εργασίας, Slack, θα επιτρέπει στους υπαλλήλους να χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη σε συνομιλίες για τη συλλογή δεδομένων και την ολοκλήρωση εργασιών, με εταιρικά χειριστήρια και κιγκλιδώματα ασφαλείας.

Agentforce: Εργαλείο ανάλυξης αυτόνομων AI agents

Σημειώνεται ότι το Agentforce, το εργαλείο ανάπτυξης αυτόνομων AI agents, έχει διαχειριστεί πλέον περισσότερα από 1 εκατομμύριο αιτήματα υποστήριξης.

Το Agentforce ενσωματώθηκε στην πλατφόρμα Salesforce Help τον Οκτώβριο του 2024, παρέχοντας 24/7 υποστήριξη βασισμένη στην τεχνητή νοημοσύνη. Μέσα στους πρώτους έξι μήνες λειτουργίας του, οι ΑΙ agents του Agentforce διαχειρίστηκαν 500.000 συνομιλίες, με τον αριθμό αυτό να έχει ήδη διπλασιαστεί, αγγίζοντας κατά μέσο όρο τα 130.000 αιτήματα τον μήνα.

Οι AI agents της Salesforce επιλύουν πάνω από 8 στα 10 υποθέσεις πελατών (85%), με μόλις το 5% εξ αυτών να προωθείται σε ανθρώπους. Η αυτοματοποίηση αυτή έχει μειώσει κατά 65% τον χρόνο απόκρισης για το 90% των χρηστών (από τον Ιανουάριο 2025).

Η τεχνολογική υπεροχή του Agentforce βασίζεται στην πλήρως ενοποιημένη πλατφόρμα της Salesforce, που συνδέει δεδομένα, μεταδεδομένα, APIs και AI Agents ώστε να ανταποκρίνεται άμεσα και με ασφάλεια σε κάθε ερώτημα πελάτη. Μέσω του Data Cloud, το Agentforce αναλύει τόσο δομημένα δεδομένα (όπως το ιστορικό λογαριασμού και η χρήση προϊόντων), όσο και αδόμητο περιεχόμενο (όπως άρθρα και τεκμηρίωση προϊόντων) παρέχοντας ακριβείς και εξατομικευμένες απαντήσεις. Η βαθιά κατανόησή του προέρχεται από το Atlas Reasoning Engine, το οποίο συντονίζει προτροπές, κώδικα και κλήσεις LLM για να ταξινομεί την πρόθεση και να καθοδηγεί τη συμπεριφορά χρησιμοποιώντας καθορισμένα θέματα, οδηγίες και ενέργειες.

Πηγή: ot.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ