Τα viral λούτρινα Squishmallows γίνονται άρωμα

Τα viral λούτρινα Squishmallows γίνονται άρωμα

Τα viral λούτρινα παιχνίδια Squishmallows ετοιμάζονται να κυκλοφορήσουν τρία αρώματα, εμπνευσμένα από τρεις από τους αγαπημένους χαρακτήρες.

Squishmallows Fragrances αναπτύχθηκαν από τον βετεράνο των αρωμάτων Joel Ronkin, ο οποίος είναι συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της LolaVie της Jennifer Aniston και έχει προηγουμένως λανσάρει αρώματα από τους Ariana Grande, Viva la Juicy και Justin Bieber.Τα Squishmallows Fragrances έρχονται για να εκμεταλλευτούν την έκρηξη των εφηβικών αρωμάτων των τελευταίων ετών καθώς και τη διαρκή ανάπτυξη της κατηγορίας αρωμάτων γενικότερα.

Το κοινό-στόχος των Squishmallows, ηλικίας 14 έως 24 ετών, ευθυγραμμίζεται καλά με την ταχύτερα αναπτυσσόμενη ομάδα αγοραστών προϊόντων ομορφιάς. Μια μελέτη του 2025 από την Boston Consulting Group έδειξε ότι μέχρι την ηλικία των 13 ετών, το 75% των εφήβων χρησιμοποιούν προϊόντα αρωματοποιίας. Επίσης, οι δαπάνες των εφήβων για προϊόντα ομορφιάς αυξάνονται πάνω από 20% σε ετήσια βάση, ξεπερνώντας κατά πολύ την ανάπτυξη της συνολικής αγοράς.

Τα τρία πρώτα αρώματα της μάρκας περιλαμβάνουν τα φρουτώδη-λουλουδάτα Pink Possibilities και Moonlit Mist, καθώς και το γκουρμέ βανίλιας Whisked Away.

Τα αρώματα Squishmallows με κόστος $58 το καθένα, θα κυκλοφορήσουν τον Οκτώβριο στο Ulta Beauty.

Είναι εμπνευσμένα αντίστοιχα από τους χαρακτήρες των Squishmallows Patty the Cow (Αγελάδα), Zumirez the Bat (Νυχτερίδα) και Cam the Cat (Γάτα), και διατίθενται σε μπουκάλια με ατμοποιητές-λάμπες που σχεδιάστηκαν από τον Lance McGregor.

Πληροφορίες & φωτογραφίες: wwd.com

Πηγή: govastileto.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ