Προ των πυλών βρίσκεται η νέα πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης για μειώσεις τιμών σε 1.000 κωδικούς στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Σύμφωνα με πληροφορίες, η νέα δράση αναμένεται να τεθεί σε ισχύ το συντομότερο δυνατό και δη μέσα στις επόμενες ημέρες, με στόχο την καλυτέρευση της εικόνας των τιμών.
Σύμφωνα με τα όσα είπε την περασμένη εβδομάδα ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος, σήμερα αναμένεται να συναντηθεί με τους εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ, με βασικό θέμα συζήτησης τις τιμές. Πάντως, οι εκπρόσωποι του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων εκτιμούν ότι η πρωτοβουλία για μειώσεις τιμών σε 1.000 κωδικούς στα ράφια των σούπερ μάρκετ θα μπορεί να προχωρήσει μόνο με επώνυμα προϊόντα, κάτι που προϋποθέτει τη συμμετοχή και της βιομηχανίας τροφίμων.
Υπενθυμίζεται ότι κ. Θεοδωρικάκος έχει ήδη συναντηθεί και με τους εκπροσώπους της βιομηχανίας τροφίμων, η οποία, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι θετική. Η νέα συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ έρχεται λίγες μέρες μετά την επιβολή προστίμων άνω των 2,2 εκατ. ευρώ σε δύο αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Τι αναφέρουν οι επικεφαλής των αλυσίδων
Μιλώντας την περασμένη εβδομάδα στην εκδήλωση που διοργάνωσε η ΕΣΕΕ με αφορμή τη συμπλήρωση 20 χρόνων από την καθιέρωση της Ημέρας Ελληνικού Εμπορίου, ο πρόεδρος της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος και επικεφαλής του ομίλου ΜΕΤRΟ ΑΕΒΕ, Αριστοτέλης Παντελιάδης, σημείωσε χαρακτηριστικά «Το θέμα των 1.000 κωδικών είναι μεγάλη ιστορία. Μόνα τους τα σούπερ μάρκετ δεν μπορούν να το υλοποιήσουν, θα ήταν ανούσιο. Έχουμε ζητήσει τη συνδρομή των προμηθευτών και πιστεύουμε πως θα το στηρίξουν».
Ακόμη, ο ίδιος συμπλήρωσε ότι «δεν υπάρχουν περιθώρια τα σούπερ μάρκετ να επιδοτήσουν άλλο τις τιμές. Βοηθήσαμε τον καταναλωτή όσο μπορέσαμε. Υπάρχει ένα όριο πέρα από το οποίο η επιβίωση επιχειρήσεων τίθεται σε κίνδυνο».
«Στην πρωτοβουλία των 1.000 προϊόντων προσπαθούμε να μπούμε. Σίγουρα θα συμμετέχουμε αλλά και οι προμηθευτές θα πρέπει να σηκώσουν βάρος», τόνισε από την πλευρά του πριν από μερικές ώρες, κατά τη διάρκεια παρουσίασης των οικονομικών μεγεθών της ΑΒ Βασιλόπουλος, ο brand president της αλυσίδας, Νίκος Λαβίδας.
Πηγή: ot.gr