Η UGG παρουσιάζει τη νέα καμπάνια “Iconic From the First Step” για τη σεζόν FW25: Μια διεθνής ιστορία με πρωταγωνιστές από τη μουσική, τη μόδα και τον κινηματογράφο

Η UGG παρουσιάζει τη νέα καμπάνια “Iconic From the First Step” για τη σεζόν FW25: Μια διεθνής ιστορία με πρωταγωνιστές από τη μουσική, τη μόδα και τον κινηματογράφο

Με αφετηρία ένα φιλμ της Gia Coppola και φωτογραφίες που αναδεικνύουν τη σχέση ανάμεσα στη δημιουργία και την κοινότητα, το αγαπημένο brand UGG, μας ταξιδεύει από τις παραλίες της Venice Beach μέχρι τα παριζιάνικα catwalks. Η καμπάνια Iconic From the First Stepεπανασυστήνει την κληρονομιά του brand από τα ’70s έως σήμερα, δείχνοντας πώς το αυθεντικό αίσθημα άνεσης γίνεται παγκόσμιο σύμβολο στιλ. Κάθε πρεσβευτής δίνει τη δική του ερμηνεία στα κομμάτια—αποδεικνύοντας ότι κάθε σχέδιο είναι ένας ανοιχτός καμβάς για διαφορετικές γενιές και αισθητικές.

Στην καμπάνια συναντάμε πρόσωπα που ορίζουν τις τάσεις της pop κουλτούρας. Ο rapper CentralCee φέρνει τη street ενέργεια, ο σχεδιαστής Jeremy Scott δίνει τη δική του ματιά στο εμβληματικό design, ενώ η Elsa Hosk, μοντέλο και δημιουργός, κινείται με άνεση από την παραλία στη σκηνή. Μαζί τους ο Stefon Diggs, αστέρας του NFL με έντονη fashion παρουσία, η Rina Sawayama, popstar και ηθοποιός που ξεχωρίζει για το μοναδικό της στιλ, ο Alton Mason, ένα από τα πιο δυναμικά topmodels, η Leah Dou, τραγουδοποιός και ηθοποιός με ξεχωριστή καλλιτεχνική φωνή, η Lil Cherry, που πειραματίζεται με rap και pop, και η Aweng Chuol, μοντέλο και ακτιβίστρια με διεθνή αναγνώριση. Όλοι μαζί δίνουν πρόσωπο σε μια συλλογικότητα που γιορτάζει τη διαφορετικότητα και την αυτοέκφραση μέσα από τη μόδα.

Ο Brian Smith, ιδρυτής της UGG, κάνει μια συμβολική εμφάνιση που μας γυρίζει στις surf καταβολές του brand, ενώ η Sarah Jessica Parker φέρνει τη λάμψη της στο κόκκινο χαλί. Έτσι, η καμπάνια συνδυάζει διαφορετικές προσωπικότητες και στιλ, για να δείξει ότι η UGG ανήκει σε όλους και είναι κομμάτι μιας κοινής εμπειρίας. Όλοι μαζί δίνουν μορφή στο τρίπτυχο: Iconic Design, Iconic Style, Iconic Feeling.

Brian Smith

Η συλλογή FW25 φέρνει ξανά στο προσκήνιο τα πιο διαχρονικά σχέδια της UGG, δίνοντάς τους μια φρέσκια ματιά. Τα χαρακτηριστικά στοιχεία του brand—όπως η χαρακτηριστική ραφή Twin Seam, το Sun Logo στην σόλα, τα premium υλικά και η ανθεκτική κατασκευή—παραμένουν σταθερά, προσφέροντας πάντα ποιότητα και στιλ. Από τα χαμηλά μποτάκια που έχουν γίνει street must-have, μέχρι τα cozy slipons που αποπνέουν χαλαρή πολυτέλεια, τα νέα μοντέλα λειτουργούν σαν «γέφυρα» ανάμεσα στη μέρα και τη νύχτα, την πόλη και την παραλία, την καθημερινότητα και τη σκηνή. Το Classic Ultra Mini και το Classic Ultra Mini Platform αναβαθμίζουν εύκολα ένα denim look, τα Tasman και Tazz εκφράζουν το πιο χαλαρό off-duty στιλ, ενώ τα Classic Micro και Classic Mini Dipper παίζουν με σχήματα και ύψη. Το Lowmel φέρνει πιο urban χαρακτήρα, ενώ τα Elea SlipOn προσθέτουν παιχνιδιάρικη διάθεση και μαλακή πολυτέλεια. Σε κάθε τους μορφή, τα σχέδια της UGG έχουν έναν κοινό στόχο: να προσφέρουν άνεση που νιώθεις μέσα κι έξω, με στιλ που μιλά όλες τις γλώσσες του σήμερα.

Classic Micro, Elea Slip On
Lo Lowmel Unisex
Tazz
Classic Mini Dipper, Men’s Classic Ultra Mini, Men’s Tasman

Η νέα σεζόν μάς θυμίζει ότι τα διαχρονικά σχέδια δεν ανήκουν μόνο στο παρελθόν· ανανεώνονται, επανεφευρίσκονται και ζουν ξανά ως iconic εμπειρίες του σήμερα.

Η νέα συλλογή της UGG είναι διαθέσιμη στο UGG Store (τηλ. 211 10 88 163) επί της Αναγνωστοπούλου 4 στο Κολωνάκι, καθώς και σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

Αποκλειστικός αντιπρόσωπος της UGG σε Ελλάδα, Κύπρο, Ρουμανία & Βουλγαρία είναι ο Όμιλος Φάις

 



Πηγή: govastileto.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ