Balenciaga: Επανέρχεται στον κόσμο της πολυτελούς αρωματοποιίας μετά από 85 χρόνια

Balenciaga: Επανέρχεται στον κόσμο της πολυτελούς αρωματοποιίας μετά από 85 χρόνια

Το επόμενο επιχειρηματικό βήμα κάνει ο οίκος Balenciaga καθώς εισέρχεται στη βιομηχανία ομορφιάς και συγκεκριμένα στον κλάδο της πολυτελούς αρωματοποιίας λανσάροντας την πρώτη του συλλογή αποτελούμενη από δέκα αρώματα.

Με τιμή 320 δολάρια το καθένα, τα luxury αρώματα, θα διατίθενται σε επιλεγμένες boutique Balenciaga στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική, καθώς και στο e-shop της μάρκας.

Παράλληλα, θα κυκλοφορήσουν δύο discovery travel σετ, με τιμές 85 και 395 δολάρια αντίστοιχα.

Τα αρώματα αποτελούν μία μοντέρνα επανερμηνεία του Le Dix, του εμβληματικού αρώματος που δημιούργησε ο Cristóbal Balenciaga τη δεκαετία του 1940.

Μια γκάμα αρωμάτων που γεφυρώνει το παλιό με το νέο

Ο οίκος, μετά την αναζήτηση και απόκτηση ενός αυθεντικού μπουκαλιού από ιδιωτική συλλογή, εμπνεύστηκε και ανέπτυξε μία νέα γκάμα αρωμάτων, ανάμεσά τους το No Comment (με ξυλώδεις και πράσινες νότες), το Muscara (με ίριδα και ambrette καπνιστό) και το 100% (με νότες Δαμασκηνού τριαντάφυλλου).

Το αρχικό Le Dix, που πήρε το όνομά του από τη θρυλική διεύθυνση του οίκου στη λεωφόρο George V 10 στο Παρίσι και ήταν διάσημο για τη πουδρένια ίριδα, επανακυκλοφορεί εμπλουτισμένο με αλδεΰδες αποπνέοντας σύγχρονη κομψότητα και όπως φαίνεται θα είναι το «hero» άρωμα της συλλογής.

Με τη νέα σειρά, ο οίκος Balenciaga γεφυρώνει το παλιό με το νέο. Το design του μπουκαλιού παραμένει πιστό στην αρχική αισθητική, με βαρύ γυάλινο καπάκι, χειροποίητη κορδέλα και ορθογώνιο σχήμα, παραπέμποντας στη γοητεία και τη χλιδή της εποχής.

Την ίδια στιγμή, πιο μοντέρνες λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά: το κουτί των discovery sets ανοίγει σαν πακέτο τσιγάρων, σε σκούρο μονόχρωμο γκρι, με το σύγχρονο λογότυπο Balenciaga.

Αντισταθμίζοντας την καμπή που πλήττει τον χώρο της πολυτελούς μόδας

Η συγκεκριμένη κυκλοφορία γίνεται σε μια κρίσιμη στιγμή, καθώς η βιομηχανία αρωμάτων δείχνει σημάδια επιβράδυνσης, ενώ πολυτελείς οίκοι όπως οι Bottega Veneta, Rabanne και Balmain έχουν ήδη παρουσιάσει τις δικές τους συλλογές υψηλής αρωματοποιίας.

Για τον όμιλο Kering, που δημιούργησε το 2023 τη δική του beauty division, η επιτυχία στον χώρο της αρωματοποιίας μπορεί να αντισταθμίσει την κάμψη του fashion κομματιού.

Η στρατηγική του περιλαμβάνει όχι μόνο την κυκλοφορία αρωμάτων από Bottega Veneta και Balenciaga, αλλά και την ανάπτυξη του αρωματικού οίκου Creed, τον οποίο απέκτησε το 2023 με τίμημα άνω των 3 δισ. δολαρίων.

Σήμερα, η αγορά αρωμάτων επηρεάζεται έντονα από το TikTok, όπου απρόσμενα, εκλεπτυσμένα αρώματα γίνονται viral, ενώ το storytelling και η προέλευση ενός brand αποκτούν ιδιαίτερη σημασία.

Παράλληλα, τα πιο έντονα και μακράς διάρκειας αρώματα κερδίζουν έδαφος.



Πηγή: govastileto.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ