Βόλος: Διαμαρτυρία επιχειρήσεων προς τον ΔΕΔΔΗΕ για καθυστερήσεις στην αποστολή των στοιχείων κατανάλωσης στους παρόχους

deddie

Έχει να δώσει τα στοιχεία σε παρόχους ενέργειας από 31/5/2025 και μέχρι σήμερα

Την αγανάκτησή τους εκφράζουν επιχειρηματίες του Βόλου που, όπως υποστηρίζουν, οδηγούνται σε οικονομική ασφυξία λόγω της ασυνέπειας του ΔΕΔΔΗΕ, καθώς μη δίνοντας, σύμφωνα με τους ίδιους, την μέτρηση της κατανάλωσής τους στον πάροχο που έχουν επιλέξει, οι οφειλές σωρεύονται από τον Ιούνιο μέχρι σήμερα, μη γνωρίζοντας πόσο βαρύ θα είναι “μάρμαρο” από την κατανάλωση ρεύματος, όλους τους καλοκαιρινούς μήνες για τις επιχειρήσεις τους.

Οι καταγγέλλοντες επισημαίνουν ότι ο ΔΕΔΔΗΕ είναι υποχρεωμένος να αποστείλει στους παρόχους τους, τα στοιχεία τηλεκαταμέτρησης και η τελευταία φορά που το έκανε ήταν 31/05/2025 με αποτέλεσμα να απειλείται η βιωσιμότητα των επιχειρήσεών τους (κλινικές, καταστήματα εστίασης, κ.α με λογαριασμούς χιλιάδων ευρώ μηνιαίως).

Μετά τη διαμαρτυρία που δέχθηκε η ΕΡΤ Βόλου καθώς και μετά την επιστολή που απέστειλαν προς τον ΔΕΔΔΗΕ, επιχειρήθηκε κατ΄επανάλειψη, για τις ανάγκες του ρεπορτάζ, επικοινωνία με το ΔΕΔΔΗΕ ώστε να καταγραφεί και η επίσημη θέση της εταιρείας. Ωστόσο, η διαδικασία αποδείχθηκε χρονοβόρα και απρόσωπη. Το τοπικό τηλέφωνο 2421440100 εκτρέπει αυτόματα στο τηλεφωνικό κέντρο 8004004000 ή 2111900500, όπου ο χρόνος αναμονής έφτασε τα 8 λεπτά, προκειμένου να μιλήσουμε με το τηλεφωνικό κέντρο.

Η πρώτη υπάλληλος με την οποία υπήρξε επικοινωνία, δήλωσε αναρμόδια και παρέπεμψε στην υποβολή ηλεκτρονικού αιτήματος, το οποίο προϋποθέτει στοιχεία από το taxisnet – κάτι αδύνατο σε περίπτωση δημοσιογραφικής έρευνας. Μετά από σύντομη αναμονή, δέχθηκε τελικά να καταχωρήσει η ίδια το αίτημα. Λίγη ώρα αργότερα υπήρξε νέα κλήση από το τηλεφωνικό κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ, χωρίς ωστόσο να δοθεί συγκεκριμένη απάντηση: η μόνη κατεύθυνση ήταν και πάλι η ηλεκτρονική υποβολή.

Ωστόσο, ακόμη και αυτή η διαδικασία αποδεικνύεται αδιέξοδη: το ηλεκτρονικό σύστημα επιτρέπει την υποβολή μόνο εφόσον το αίτημα εμπίπτει σε προκαθορισμένες κατηγορίες, όπως καταγγελία ρευματοκλοπής ή ραντεβού για σύμβαση κ.α.. Αν δεν υπάρχει σχετική κατηγορία, το αίτημα δεν μπορεί να καταχωρηθεί, στερώντας από πολίτες και επιχειρήσεις κάθε δυνατότητα επίσημης επικοινωνίας.

Η προσπάθεια ολοκληρώθηκε έπειτα από περισσότερες από τρεις ώρες, χωρίς κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα. Κανένας από τους δύο υπαλλήλους με τους οποίους υπήρξε επικοινωνία δεν έδωσε όνομα αρμοδίου φυσικού προσώπου με το οποίο θα μπορούσαμε να μιλήσουμε. Παράλληλα, δεν κατέστη δυνατό να διευκρινιστεί αν υπάρχει αρμόδιο τμήμα του ΔΕΔΔΗΕ στον Βόλο για την εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων.

Η αδυναμία πρόσβασης σε υπεύθυνο πρόσωπο και οι τεχνικοί περιορισμοί του συστήματος εντείνουν την αγανάκτηση των πολιτών, οι οποίοι βλέπουν να διογκώνονται τα προβλήματα στην καθημερινή τους λειτουργία, χωρίς καμία σαφή ενημέρωση από τον ΔΕΔΔΗΕ.

Αυτούσια η επιστολή διαμαρτυρίας προς το ΔΕΔΔΗΕ ενός εκ των διαμαρτυρόμενων επιχειρηματιών:

Έχουμε στην επιχείρησή μας τηλεμετρούμενη παροχή και από ό,τι μας έχετε επανειλημμένα ενημερώσει από την εφαρμογή καταναλώσεων οι επιμετρήσεις του ΔΕΔΔΗΕ είστε υποχρεωμένοι να δίνετε κάθε μήνα στην εκάστοτε εταιρεία πάροχο. Δυστυχώς όμως έχετε δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα στη λειτουργία της επιχείρησής μας, διότι όπως θα δείτε και από τον επισυναπτόμενο λογαριασμό, δώσατε τελευταία ένδειξη μέχρι 31/5/25 και καμία άλλη. Έτσι λοιπόν δεν γνωρίζουμε τα ποσά που θα οφείλουμε για τους λογαριασμούς Ιουνίου, Ιουλίου & Αυγούστου, με αποτέλεσμα να επιβαρυνθεί η επιχείρησή μας. Αναμένουμε ότι θα έρθει ένας τεράστιος λογαριασμός που στο τέλος σκεφτόμαστε εάν θα είμαστε σε θέση να ανταποκριθούμε στη άμεση εξόφλησή του. Αυτό συνεπάγεται ότι χάνουμε τα προνόμια του προγράμματός μας όπως η έκπτωση συνέπειας. Επιπλέον όταν λαμβάνουμε λογαριασμούς για περισσότερους από έναν μήνα η χρέωση για τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις είναι μεγαλύτερη, καθώς προκύπτουν από την κατανάλωση. Προσπαθούμε να είμαστε συνεπείς για να έχουμε την συνέπεια στην τιμή της kwh. Είναι απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει και επιφυλασσόμαστε για κάθε νόμιμο δικαίωμά μας”.

www.ertnews.gr

Πηγή: ertnews.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ