Στο FORΜedia radio 99,8 και στη ραδιοφωνική πρεμιέρα της εκπομπής «ΚΩΣΤΑΣ » με την Έννη Λεβέντη και τον Κώστα Ανέστη, μίλησε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου, Απόστολος Οντόπουλος, λίγες μέρες μετά την πιο λαμπερή και επιτυχημένη “Λευκή Νύχτα” που έζησε η πόλη, με την αγορά να πλημμυρίζει από κόσμο και κέφι.
Ο Απόστολος Οντόπουλος υπογράμμισε πως “όντως ήταν μια μαγική βραδιά· το αποτέλεσμα ξεπέρασε κάθε προσδοκία, είναι ομολογουμένως η καλύτερη Λευκή Νύχτα που έχουμε διοργανώσει από το 2008 μέχρι σήμερα”.
Περισσότερα από 13 σημεία εκδηλώσεων έδωσαν ρυθμό στην πόλη, με μουσικές γωνιές, live συγκροτήματα και οικογένειες να απολαμβάνουν τη γιορτινή ατμόσφαιρα μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες. Το πλήθος που κατέβηκε στο κέντρο όχι μόνο διασκέδασε, αλλά στήριξε έμπρακτα τα τοπικά καταστήματα. “Τα καταστήματα είχαν ετοιμαστεί με τη δική τους στρατηγική – εκπτώσεις, δώρα, παροχές – και οι περισσότεροι δήλωσαν ότι δούλεψαν αρκετά καλά, θυμίζοντας Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά”, σημείωσε ο κ. Οντόπουλος.
Ακούστε την συνέντευξη
Η επιτυχία, βέβαια, δεν μετριέται μόνο σε πωλήσεις. Όπως ο ίδιος τόνισε, “για εμάς η μεγαλύτερη επιτυχία πέρα από τους τζίρους είναι το γεγονός ότι είδαμε το χαμόγελο στους καταναλωτές. Αυτή ήταν μια γιορτή που την πρόσφεραν οι έμποροι στους καταναλωτές, για να τους ευχαριστήσουν για τη στήριξη που μας παρέχουν όλο τον χρόνο”. Το χαμόγελο αυτό, μέσα σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία, αποτέλεσε την πιο σημαντική “απόδοση” της βραδιάς.
Παρά τις αρνητικές φωνές που κατά καιρούς επιχειρούν να αμφισβητήσουν τη χρησιμότητα της Λευκής Νύχτας, ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου δηλώνει αποφασισμένος να συνεχίσει. Η συγκεκριμένη δράση δεν είναι μόνο μια εμπορική πρωτοβουλία, αλλά και ένα εργαλείο εξωστρέφειας, που μετατρέπει το κέντρο σε ζωντανό σημείο συνάντησης για κατοίκους και επισκέπτες. Ήδη σχεδιάζεται κάτι αντίστοιχο και στο τέλος της χειμερινής εκπτωτικής περιόδου, με στόχο να δοθεί ξανά ώθηση στην τοπική αγορά.
Η φετινή Λευκή Νύχτα απέδειξε ότι όταν συνδυάζονται συνεργασία, δημιουργικότητα και όραμα, οι πόλεις μπορούν να γίνονται σκηνικό χαράς και ανάπτυξης. Ο Βόλος έδειξε τον δρόμο: μια εμπορική γιορτή μπορεί να γίνει κοινωνικό γεγονός που ενώνει τους ανθρώπους, στηρίζει την αγορά και ξαναδίνει ελπίδα.