DKNY Φθινόπωρο 2025: Η HaileyBieber, διεθνές fashion icon, είναι το νέο πρόσωπο της καμπάνιας του brand

DKNY Φθινόπωρο 2025: Η HaileyBieber, διεθνές fashion icon, είναι το νέο πρόσωπο της καμπάνιας του brand

Ο Οίκος DKNY παρουσιάζει τη νέα του συνεργασία, ανακοινώνοντας τη HaileyBieber ως το νέο global πρόσωπο του brand. Η συνεργασία αυτή ανοίγει ένα δυναμικό κεφάλαιο για τη DKNY, αντλώντας έμπνευση από το αυθεντικό streetstyle της Νέας Υόρκης, μέσα από το βλέμμα της Hailey: διαχρονικό, γεμάτο αυτοπεποίθηση και αβίαστα cool.

Η HaileyBieber, ένα σύγχρονο fashion icon με παγκόσμια απήχηση, συνδυάζει μοναδικά την ήρεμη αυτοπεποίθηση, τη δημιουργική ματιά και το προσωπικό της στιλ. Ως επιτυχημένη επιχειρηματίας, μοντέλο, νέα μητέρα και σύμβολο του στιλ, γεφυρώνει με φυσικότητα διαφορετικούς κόσμους — τη μόδα και την τέχνη, την επιχειρηματικότητα και τη λάμψη — μένοντας πάντα αυθεντική.

Στην καμπάνια, το προσωπικό της στιλ βρίσκεται στο επίκεντρο: κάθε εμφάνιση αποτυπώνει την ικανότητά της να ενώνει το παρελθόν με το παρόν, συνδυάζοντας ανανεωμένα κομμάτια της capsule συλλογής DKNY est. 1989 με μοντέρνες σιλουέτες της φθινοπωρινής συλλογής.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που η Hailey είναι το νέο πρόσωπο της DKNY. Πέρα από την εντυπωσιακή της πορεία, το στιλ της εμπνέει και ταυτόχρονα παραμένει μοναδικό, αποτυπώνοντας απόλυτα το DNA του brand. Η ενέργεια και η στάση της ενσαρκώνουν το πνεύμα της Νέας Υόρκης», αναφέρει ο JeffGoldfarb, Executive VicePresident της G-III ApparelGroup, του Ομίλου που διαχειρίζεται το brand.

Τα outfit της καμπάνιας ισορροπούν ανάμεσα στην κομψότητα και το streetstyle: ένα μαύρο σακάκι σε αυστηρή γραμμή πάνω από λευκό πουκάμισο και τζιν για ένα αυθεντικό χαλαρό look, ένα varsity μπουφάν με έντονες λεπτομέρειες που συνδυάζει τη νοσταλγία με την urban αισθητική, ένα oversized καρό σακάκι που επαναπροσδιορίζει το κλασικό tailoring, και τζιν μπουφάν σε χαλαρή γραμμή που αποπνέουν ανεπιτήδευτη θηλυκότητα.

Η συλλογή outerwear ισορροπεί ανάμεσα σε oversized παλτό και κομμάτια που αγκαλιάζουν το σώμα, δημιουργώντας μια χαλαρή αλλά δυναμική εικόνα. Ένα παλτό από οικολογική γούνα σε βαθύ μαύρο και ένα κομψό καφέ bomber γίνονται τα βασικά κομμάτια ενός ιδιαίτερου streetstylelook.

Η Hailey συνδυάζει key αξεσουάρ της σεζόν — τη νέα HadleeBag, την Paula CommuterTote και την iconicChana ’89 — καθένα με το δικό του statement χαρακτήρα. Το look ολοκληρώνεται με το απόλυτο σύμβολο της Νέας Υόρκης, το καπέλο New York Yankees, σε μια επίσημη συνεργασία που το επαναλανσάρει με το λογότυπο της DKNY.

Η καμπάνια, φωτογραφημένη από τον Mikael Jansson σε έναν βιομηχανικό χώρο που αναδεικνύει την αυθεντική, ακατέργαστη αισθητική της πόλης, αποτυπώνει τη σύγχρονη εκδοχή της DKNY. Το χαρακτηριστικό κίτρινο ταξί της Νέας Υόρκης εμφανίζεται διακριτικά σε σημεία, συνδέοντας το brand με την ιστορία της πόλης.

«Η HaileyBieber στην καμπάνια Fall 2025 εκφράζει την εμβληματική, διαχρονική ταυτότητα της DKNY, μεταφέροντας την ενέργεια της Νέας Υόρκης σε ένα παγκόσμιο κοινό», σημειώνει η Jacki Bouza, SVP of Global Marketing and Communications της G-III ApparelGroup.

Η νέα συλλογή της DKNY είναι διαθέσιμη στο DKNYStore (τηλ. 211 10 88 122) στον ισόγειο χώρο του GoldenHall, καθώς και σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

 Κεντρική Διάθεση Όμιλος Φάις: 211 10 88 199.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗ DKNY

Η DKNY είναι μία παγκόσμια εμβληματική μάρκα μόδας που ιδρύθηκε το 1989. Η εταιρεία σχεδιάζει, εμπορεύεται και διανέμει συλλογές ρούχων, υποδημάτων και αξεσουάρ σε  ομώνυμα & επιλεγμένα καταστήματα παγκοσμίως. Η DKNY συνεχίζει να ενσωματώνει τη σύγχρονη ραπτική με εκλεπτυσμένες πινελιές, συνδυάζοντας το ελκυστικό και πρακτικό πνεύμα της Νέας Υόρκης ενώ συνεχίζει να αναγνωρίζεται ως ένα από τα πιο προοδευτικά σήματα που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην αμερικανική μόδα.



Πηγή: govastileto.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ