Το πετυχημένο πείραμα της Φορτούνα με τα εισιτήρια

Ενώ ο κόσμος γέμισε τα γερμανικά γήπεδα της σεζόν 2024/25, η Φορτούνα Ντίσελντορφ συνεχίζει ένα πετυχημένο πείραμα. Η ομάδα της Bundesliga 2 είδε αύξηση των εσόδων της παρότι σε τρεις αγωνιστικές της σεζόν 2023/24 διέθεσε δωρεάν εισιτήρια, ενώ το πείραμα αποδείχθηκε τόσο πετυχημένο που την επόμενη αγωνιστική θα το επαναφέρει και θα το εφαρμόσει σε πέντε.

Είναι αυτονόητο ότι οι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι αγωνίζονται για αυξημένα έσοδα από εισιτήρια και η Φορτούνα Ντίσελντορφ δεν μετάνιωσε καθόλου για αυτή την τολμηρή πρωτοβουλία, καθώς το αποτέλεσμα ήταν περισσότερο κέρδος, όχι λιγότερο. Αυτή η καινοτομία του γερμανικού συλλόγου είχε προκαλέσει συζητήσεις δημοσιεύματα και αναρτήσεις στα ΜΜΕ όλης της Ευρώπης και κάποιοι αμφισβήτησαν τον λόγο που το έκανε.

Η πρωτοβουλία της Φορτούνα ονομάστηκε «Fortuna für alle» και είχε στόχο στην σύνδεση του ποδοσφαίρου με την τοπική κοινότητα. Με επικεφαλής τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του συλλόγου, Αλεξάντερ Τζόμπστ, η πρωτοβουλία είχε ως στόχο να άρει τα οικονομικά εμπόδια και να καταστήσει την παρακολούθηση αγώνων στο γήπεδο της Φορτούνα, στο Merkur-Spiel-Arena προσβάσιμη σε όλους, ανεξαρτήτως εισοδήματος.

Η ιδέα ήταν απλή: αντί η Φορτούνα Ντίσελντορφ να χρεώνει τους οπαδούς για τα εισιτήρια, κάλυπτε το οικονομικό κενό μέσω χορηγιών και εταιρικών συνεργασιών που υποστήριζαν άμεσα το μοντέλο ελεύθερης εισόδου. Την σεζόν 2023–24 επιλέχθηκαν τρεις εντός έδρας αγώνες της Bundesliga 2 και το Merkur-Spiel-Arena γέμισε από φιλάθλους και ξεχείλισε από πάθος και αγάπη για την ομάδα.

Η ατμόσφαιρα στις κερκίδες του γηπέδου της Φορτούνα άλλαξε, ενώ η προσέλευση ξεπέρασε τις προσδοκίες. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι πολλοί φίλαθλοι, ιδιαίτερα οικογένειες και οπαδοί με χαμηλότερο εισόδημα που αγαπούσαν την ομάδα αλλά δεν είχαν να πληρώσουν, παρακολούθησαν τον πρώτο τους επαγγελματικό αγώνα.

Το συνήθως μισογεμάτο Merkur-Spiel-Arena, όπου αγωνίζεται η Φορτούνα (νυν ομάδα του Αλεξανδρόπουλου) ξαφνικά απέκτησε ενέργεια, γέμισε με χρώματα και το συναίσθημα ήταν σε πρώτο πλάνο. Ετσι, έπιασαν τόπο και τα χρήματα των χορηγών, καθώς η διοίκηση τόνισε ότι οι πωλήσεις εμπορευμάτων εκτοξεύτηκαν τις ημέρες των αγώνων, με τους οπαδούς να ξοδεύουν περισσότερα σε φανέλες, κασκόλ και φαγητό από το συνηθισμένο. Επίσης, οι τοπικοί πωλητές μέσα στο στάδιο είδαν επίσης αυξήσεις στα έσοδά τους. Η Φορτούνα Ντίσελντορφ περιέγραψε την πρωτοβουλία και τα αποτελέσματά της ως «ολιστική οικονομική ανάκαμψη».

Πηγή: in.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ