Βούλα: Νέο βίντεο από τη σοκαριστική σύγκρουση των λεωφορείων – Καταγγελίες οδηγών για τα 16ωρα στους δρόμους

Βούλα: Νέο βίντεο από τη σοκαριστική σύγκρουση των λεωφορείων - Καταγγελίες οδηγών για τα 16ωρα στους δρόμους

Η σοκαριστική σύγκρουση των δύο λεωφορείων την Παρασκευή στη Βούλα έχει καταγραφεί στο βίντεο – ντοκουμέντο που εξασφάλισε το  MEGA. Να σημειωθεί ότι 47 τραυματίες μεταφέρθηκαν σε τέσσερα νοσοκομεία της Αττικής.

Το αστικό λεωφορείο 122Θ κινούταν κανονικά στη δεξιά λωρίδα της λεωφόρου Κωνσταντίνου Καραμανλή. Η 50χρονη οδηγός όμως, χωρίς να κόψει ταχύτητα, έπεσε πάνω στο προπορευόμενο λεωφορείο που εκείνη την στιγμή ετοιμαζόταν να φύγει.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Tηλεματικής, το δεύτερο λεωφορείο που οδηγούσε η 50χρονη, κινείτο με χαμηλή ταχύτητα.

«Οδηγεί και στον δήμο μεγάλο φορτηγό. Ζαλίστηκε εκείνη την ώρα και έπαθε ό,τι έπαθε», είπε η πεθερά της.

«Υπάρχουν και βάρδιες στην κοινοπραξία που δουλεύουν και 16 ώρες ή άνω των 10 ωρών, το οποίο δεν προβλέπεται». Ττις προηγούμενες ημέρες είχε δουλέψει τόσο; «Ναι, είχε δουλέψει 1η του μήνα 16 ώρες», δήλωσε ο Σταύρος Ταταράκης, επαγγελματίας οδηγός ΟΣΥ.

Στο ΚΑΤ, 38χρονη πολυτραυματίας αναμένεται να  χειρουργηθεί, ενώ η 50χρονη οδηγός νοσηλεύεται φρουρούμενη.

Παρά τη χαμηλή ταχύτητα, το βάρος του λεωφορείου αύξησε την ορμή και την ισχύ της σύγκρουσης.

«Η μάζα των λεωφορείων είναι τέτοια που ακόμα και με 15-20 χιλιόμετρα προκαλούνται σημαντικές παραμορφώσεις και τραυματισμοί μέσα στους επιβάτες», εξήγησε ο Φίλιππος Μπρέζας, Δικαστικός Μηχανολόγος, πραγματογνώμονας τροχαίων ατυχημάτων.

Την ώρα του ατυχήματος, στη βοηθητική λωρίδα που χρησιμοποιείται κανονικά μόνο από τα αστικά λεωφορεία, υπήρχαν παρκαρισμένα αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα η επιβίβαση και η αποβίβαση των επιβατών να γίνει στη δεξιά λωρίδα της λεωφόρου Καραμανλή.

Τα αίτια της σύγκρουσης ερευνώνται από την Tροχαία και τις εισαγγελικές αρχές.

Σοβαρές καταγγελίες από τους οδηγούς για 16ωρα στους δρόμους

Εν τω μεταξύ, ο Γιώργος Καραγιάννης, μέλος του συνδικάτου εργαζομένων στον ΟΑΣΑ, μίλησε στις «Εξελίξεις Τώρα» για τις καταγγελίες οδηγών λεωφορείων για 16ωρη εργασία και τις προειδοποιήσεις τους, οι οποίες αγνοήθηκαν.

Την Παρασκευή 4/7, λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι, ένα λεωφορείο το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο Αργυρούπολη – Σαρωνίδα, σταμάτησε σε στάση πάνω στην λεωφόρο Ποσειδώνος στο ύψος της Βούλας. Στη συνέχεια, ένα άλλο λεωφορείο, έπεσε με σφοδρότητα στο πίσω μέρος του προπορευόμενου λεωφορείου.

Αιτία της σύγκρουσης η αδιαθεσία της οδηγού, όπως είπε και η ίδια. Ωστόσο, τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Σύμφωνα με έγγραφο που φέρνουν στη δημοσιότητα οι «Εξελίξεις Τώρα», οι οδηγοί που απασχολούνται στα λεωφορεία φαίνεται να εργάζονται καθημερινά σε εξαντλητικά ωράρια, φτάνοντας ακόμη και τις 16 ώρες συνεχόμενης οδήγησης.

Όπως προκύπτει, η συγκεκριμένη οδηγός δούλευε επί 4 ημέρες, δύο 16ωρα και δύο 8ωρα.  Συγκεκριμένα, την Τρίτη 1η Ιουλίου δούλεψε 16 ώρες. Την Τετάρτη δούλεψε 7 ώρες. Την Πέμπτη, 8 ώρες. Και την Παρασκευή, δούλεψε 15 ώρες, καθώς δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει την βάρδιά της αφού έγινε το ατύχημα.

Και όλα αυτά, την ώρα που το υπουργείο Εργασίας νομιμοποιεί το 13ωρο σε έναν εργοδότη, από δύο ή και περισσότερους που ήταν μέχρι σήμερα, παρουσιάζοντάς το ως ενισχυτικό της ευελιξίας και ως αίτημα των εργαζομένων ενώ, στην πραγματικότητα, όπως λένε όλα τα σωματεία εργαζομένων, δεν είναι παρά «χατίρι» στους εργοδότες.

«Ήταν θέμα χρόνου να συμβεί. Εδώ και 1,5 χρόνο έχουμε κάνει παρεμβάσεις και έχουμε πει για τα ωράρια και τις άθλιες συνθήκες εργασίας. Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μπορεί να δουλέψει 16 ώρες σε αστικό λεωφορείο. Είναι άνθρωπος, όχι ρομπότ. Έχουμε καταγγείλει αυτά τα φαινόμενα 2 φορές στον ΟΑΣΑ. Δυστυχώς, συνεχίζουν μέχρι τώρα. Τα γνωρίζουν και ο ΟΑΣΑ και η κυβέρνηση. Έχουν ευθύνες πάνω σε αυτό το έγκλημα που έγινε. Ήταν θέμα τύχης που δεν είχαμε νεκρούς», υπογράμμισε ο Γιώργος Καραγιάννης, μέλος του συνδικάτου εργαζομένων στον ΟΑΣΑ.

Πηγή: in.gr

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ