Σε νέο ιστορικό υψηλό, καταγράφοντας τη μεγαλύτερη άνοδο των τελευταίων δύο μηνών, εκτινάχθηκαν οι μετοχές της Nintendo, καθώς οι επενδυτές επικεντρώνονται στην ισχυρή αύξηση των πωλήσεων της εταιρείας ως καταφύγιο από την παγκόσμια αστάθεια.
Η μετοχή επέκτεινε τα κέρδη της για πέμπτη ημέρα, προσθέτοντας έως και 7,1%, εν μέσω ενδείξεων συντριπτικής ζήτησης για το Switch 2. Η εταιρεία κατασκευής παιχνιδιών με έδρα το Κιότο πούλησε πάνω από 3,5 εκατομμύρια μονάδες της πολυαναμενόμενης κονσόλας στις τέσσερις ημέρες από την κυκλοφορία της, σύμφωνα με στοιχεία έως τις 11 Ιουνίου. Αυτό το ποσοστό ξεπέρασε κατά πολύ τις πωλήσεις του αρχικού Switch πριν από οκτώ χρόνια.
«Καθώς οι ΗΠΑ και η Ιαπωνία δεν κατάφεραν να καταλήξουν σε συμφωνία για τα δασμολογικά μέτρα στο περιθώριο της συνόδου κορυφής της Ομάδας των Επτά, τα κεφάλαια ρέουν στον τομέα των παιχνιδιών, ο οποίος επηρεάζεται λιγότερο από τους δασμούς», δήλωσε ο Hideki Yasuda, αναλυτής της Toyo Securities Co.
Κέρδη παρατηρήθηκαν επίσης σε άλλες εταιρείες του τομέα των τυχερών παιχνιδιών, οι οποίες θεωρούνται πιο ανθεκτικές στις αβεβαιότητες των δασμών και στις επιδεινούμενες γεωπολιτικές προοπτικές . Η μετοχή της Square Enix Holdings Co. αυξήθηκε κατά 4,7% και της Bandai Namco Holdings Inc. πρόσθεσε 3,9%.
Οι ιαπωνικές εταιρείες ελέγχουν δύο από τις κορυφαίες πλατφόρμες παιχνιδιών στον κόσμο – το PlayStation της Sony και το Switch της Nintendo – και μερικές από τις πιο επιτυχημένες σειρές παιχνιδιών όπως το Elden Ring και το Super Mario .
Ανησυχία για ελλείψεις
Οι αρχικές πωλήσεις ρεκόρ του Switch ευθυγραμμίζονται με την ισχυρή ζήτηση που είχαν προβλέψει οι αναλυτές. Ωστόσο, η έντονη ζήτηση έχει θέσει υπό αμφισβήτηση την ικανότητα της Nintendo να ανταποκριθεί στη ζήτηση.
Λιανοπωλητές όπως οι Walmart, GameStop, Target και Best Buy δεν είχαν πλέον σε απόθεμα τις κονσόλες, όπως έδειξαν τα ηλεκτρονικά τους καταστήματα την Τετάρτη.
Τον Απρίλιο, ο Bowser της Nintendo δήλωσε στο CNBC ότι η εταιρεία συνεργαζόταν με «συνεργάτες λιανικής πώλησης για να διασφαλίσει ότι υπάρχει άφθονη προσφορά όχι μόνο για το Σαββατοκύριακο κυκλοφορίας, αλλά και πολύ πιο πέρα».
Ωστόσο, ο Πρόεδρος της Nintendo, Shuntaro Furukawa, δήλωσε τον ίδιο μήνα ότι 2,2 εκατομμύρια άνθρωποι στην Ιαπωνία είχαν συμμετάσχει στην κλήρωση για να αγοράσουν το Switch 2 την ημέρα κυκλοφορίας, ξεπερνώντας τις προσδοκίες και αυτό που είχε αρχικά προγραμματίσει η εταιρεία να παραδώσει στα καταστήματα.
Πηγή: ot.gr