Το μοντέλο Χέιλι Μπίμπερ πουλάει τη μάρκα περιποίησης δέρματος Rhode στην e.l.f. Beauty σε μια συμφωνία αξίας έως και 1 δισ. δολάρια (740 εκατ. λίρες), σύμφωνα με δημοσίευμα του BBC.
Η 28χρονη, η οποία είναι παντρεμένη με τον τραγουδιστή Τζάστιν Μπίμπερ, συνίδρυσε τη σειρά προϊόντων περιποίησης της επιδερμίδας το 2022, δίνοντάς της το μεσαίο της όνομα.
Επεκτάθηκε με ταχείς ρυθμούς, εν μέρει χάρη στη δημοτικότητά της στο διαδίκτυο, αναφέροντας περισσότερα από 200 εκατ. δολάρια σε καθαρές πωλήσεις κατά τους 12 μήνες έως τον Μάρτιο, ενώ σχεδιάζει να προσφερθεί στα καταστήματα Sephora στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο φέτος.
Στην ανακοίνωσή της για τη συμφωνία, η αγοράστρια e.l.f. Beauty χαρακτήρισε την επιχείρηση ως «ένα υπέροχο brand που πιστεύουμε ότι είναι έτοιμο για εκρηκτική ανάπτυξη».
Η e.l.f – συντομογραφία των λέξεων eyes, lips and face (μάτια, χείλη και πρόσωπο) – καταβάλλει 800 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά και μετοχές για την εταιρεία, με μια επιπλέον πληρωμή 200 εκατομμυρίων να είναι πιθανή, ανάλογα με την μελλοντική αύξηση των πωλήσεων.
Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί αργότερα μέσα στη χρονιά.

Η Μπίμπερ, η οποία θα παραμείνει στην εταιρεία ως επικεφαλής δημιουργικού (chief creative officer), έγραψε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι η συμφωνία σηματοδοτεί το «επόμενο κεφάλαιο» για το brand. Οι υπόλοιποι συνιδρυτές και τα νυν στελέχη θα συνεχίσουν να ηγούνται της επιχείρησης και μετά την πώληση.
«Η συνεργασία μας με την e.l.f. Beauty αποτελεί μια απίστευτη ευκαιρία να ενισχύσουμε και να επιταχύνουμε την ικανότητά μας να προσεγγίσουμε περισσότερα μέλη της κοινότητάς μας, με ακόμα πιο καινοτόμα προϊόντα, και να επεκτείνουμε τη διανομή μας παγκοσμίως», δήλωσε στη σχετική επιχειρηματική ανακοίνωση.
Το brand έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με viral βίντεο στο TikTok για το pocket blush και τα «peptide lip treatments» (θεραπείες χειλιών με πεπτίδια).
Η απόφαση της Χέιλι Μπίμπερ να λανσάρει μια σειρά καλλυντικών ακολουθεί τα βήματα άλλων διάσημων, όπως η Rihanna, της οποίας το Fenty Beauty εκτιμήθηκε από το Forbes ότι άξιζε σχεδόν 3 δισ. δολάρια πέρσι.
Το ίδιο ισχύει και για την Kylie Jenner, η οποία πούλησε μερίδιο της εταιρείας καλλυντικών της στην Coty το 2020 έναντι 600 εκατομμυρίων δολαρίων, καθώς και για τη σειρά Rare Beauty της Selena Gomez, που της χάρισε μια θέση στον δείκτη δισεκατομμυριούχων του Bloomberg πέρυσι.
Συνολικά, το 2023, τα brands καλλυντικών διάσημων δημιούργησαν περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε πωλήσεις, σύμφωνα με έκθεση της Nielsen IQ.
Σε συνέντευξη για το εξώφυλλο της Vogue, η οποία δημοσιεύτηκε πριν από την ανακοίνωση της συμφωνίας, η Χέιλι Μπίμπερ δήλωσε ότι η επιτυχία της μάρκας Rhode ήταν μια έκπληξη.
«Ακόμα και στα πιο τρελά μου όνειρα, έχει ήδη ξεπεράσει ό,τι θα μπορούσα να ελπίζω», είπε.
www.ertnews.gr
Πηγή: ertnews.gr