«Η τεχνητή νοημοσύνη δεν βοηθά απλώς τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν περιεχόμενο ή να αυτοματοποιήσουν εργασίες, δίνει τη δυνατότητα στα άτομα να γίνουν άμεσοι ψηφιακοί ντετέκτιβ», έγραψε στο LinkedIn ο Mike Allton, επικεφαλής storyteller στην Agorapulse, μια πλατφόρμα διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης για επιχειρήσεις.
Αυτό σημαίνει, εξήγησε, ότι ολόκληρη η ψηφιακή ιστορία μιας εταιρείας -κριτικές, άρθρα, αλληλεπίδραση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ακόμη και τα σχόλια των εργαζομένων- είναι πλέον πιο διαφανή και άμεσα «επεξεργάσιμα» από ποτέ άλλοτε.
Πριν τις κρίσεις
Το πλεονέκτημα της διαχείρισης των εμπορικών σημάτων με τεχνητή νοημοσύνη είναι τεράστιο, υποστήριξε ο Scott Rupp, διευθυντής δημοσίων σχέσεων της Marchex, μιας εταιρείας που προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες τεχνολογίας, με έδρα το Σιάτλ. Οι εταιρείες που ενσωματώνουν την τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να εντοπίσουν έγκαιρα σημάδια διάβρωσης της εκάστοτε φίρμας πριν γεννηθούν κρίσεις», δήλωσε στο TechNewsWorld.
Η τεχνητή νοημοσύνη εισχωρεί σε πολλές τομείς
«Μπορούν να εντοπίσουν τις ανάγκες των πελατών, να προσαρμόσουν λεπτομερώς τα μηνύματα με βάση τις μεταβολές των συναισθημάτων», είπε. «Οι εταιρείες που προσπαθούν να διαχειριστούν τη φήμη τους μόνο σε επιφανειακό επίπεδο θα δυσκολευτούν. Εκείνες που αγκαλιάζουν τη ριζική διαφάνεια και αντιμετωπίζουν κάθε αλληλεπίδραση με τον πελάτη ως καθοριστική θα κερδίσουν την εμπιστοσύνη των πελατών», πρόσθεσε.
Η τεχνητή νοημοσύνη συρρικνώνει την οικοδόμηση εμπιστοσύνης
Ο Mark N. Vena, πρόεδρος και κύριος αναλυτής της SmartTech Research στο Λας Βέγκας, υποστήριξε ότι η διαχείριση μιας εμπορικής επιχείρησης είναι μια «τεράστια υπόθεση» στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης. «Η διαχείριση δεν αφορά πλέον μόνο τις καμπάνιες – αφορά τη συνεχή παρακολούθηση και αντίδραση σε ένα ζωντανό, αναπνέον ψηφιακό αποτύπωμα», δήλωσε στο TechNewsWorld.
«Κάθε αλληλεπίδραση με τον πελάτη, κριτική ή διαρροή εσωτερικού σημειώματος μπορεί να διαμορφώσει άμεσα τη δημόσια αντίληψη», είπε. «Αυτό σημαίνει ότι οι διαχειριστές εμπορικών σημάτων πρέπει να είναι εν μέρει αφηγητές ιστοριών, εν μέρει διαχειριστές κρίσεων και πλήρως ευέλικτοι».
Ο Allton σημείωσε ότι η ικανότητα της τεχνητής νοημοσύνης να «ελέγχει» είναι μια ισχυρή υπενθύμιση καθώς ενσωματώνεται στις επιχειρήσεις. «Δεν αρκεί πλέον να λέτε ότι είστε αξιόπιστοι, τα δεδομένα πρέπει να το αντικατοπτρίζουν, επειδή τα δεδομένα αυτά είναι προσβάσιμα και ερμηνεύσιμα από την ΤΝ», έγραψε.
Προληπτική διαφάνεια
Οι διαχειριστές εμπορικών σημάτων θα πρέπει επίσης να δώσουν προσοχή στον τρόπο με τον οποίο η μάρκα τους αντιπροσωπεύεται στα πιο δημοφιλή εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης.
«Εάν μια εταιρεία εστιάζει πολύ στο τοπικό μάρκετινγκ θα πρέπει να δίνει εξίσου μεγάλη προσοχή στις κριτικές στο Google, το Yelp ή το TripAdvisor οι οποίες αλληλεπιδρούν σε μεγάλο βαθμό από το AI», δήλωσε στο TechNewsWorld.
«Εάν δεν δίνουν προσοχή σε αυτές τις κριτικές και δεν αναλαμβάνουν δράση για να ανταποκριθούν τότε έχουν ακόμη περισσότερους λόγους από ποτέ να δώσουν προσοχή τώρα», συμβουλεύει.
Οι βασικοί κανόνες δεν αλλάζουν
Η επέλαση της τεχνητής νοημοσύνης δεν πρέπει να τρομάζει. Οι επιχειρήσεις που τηρούν τις βασικές αρχές δεν χρειάζεται να ανησυχούν. «Οι εταιρείες πρέπει να παρέχουν εξαιρετικά προϊόντα και υπηρεσίες και να τα υποστηρίζουν», αναφέρει ο Greg Sterling, συνιδρυτής της Near Media, μιας εταιρείας ερευνών αγοράς στο Σαν Φρανσίσκο.
«Νομίζω ότι οι άνθρωποι μπερδεύονται πολύ σχετικά με το τι κάνει μια επιτυχημένη επιχείρηση και επικεντρώνονται σε συμβουλές και κόλπα», δήλωσε στο TechNewsWorld.
«Το σπουδαίο μάρκετινγκ βασίζεται σε σπουδαία προϊόντα και υπηρεσίες. Τα σπουδαία εμπορικά σήματα χτίζονται με την παροχή σπουδαίων προϊόντων και υπηρεσιών, τη συνέπεια και την καλή μεταχείριση των πελατών. Αυτή είναι η βασική αρχή απ’ όπου ξεκινούν όλα», καταλήγει.
Πηγή: in.gr
Πηγή: ot.gr