Μια αδιανόητη κατάσταση βίωσε στο «Ελ. Βενιζέλος» μια γυναίκα με σκήρυνση κατά πλάκας, η οποία ενώ είχε κλείσει εισιτήριο έναν μήνα νωρίτερα και αφού είχε κάνει check-in, ενημερώθηκε ότι θα έμενε εκτός πτήσης για Αλεξανδρούπολη επειδή οι δύο βαλίτσες της δεν χωρούσαν στο αεροσκάφος.
Η συμπεριφορά που επέδειξαν οι υπεύθυνοι της αεροπορικής εταιρείας, σύμφωνα με την καταγγελία, ήταν απάνθρωπη χωρίς ίχνος ευαισθησίας. Και όχι μόνο δεν της έδωσαν εναλλακτική να ταξιδέψει πίσω στην Αλεξανδρούπολη με άλλη πτήση της ίδιας εταιρείας, αλλά στο τέλος της πήραν και το καρότσι αφήνοντάς την να βρει άκρη μόνη της, μια ημέρα που γινόταν χαμός από κόσμο.
Όπως καταγγέλλει η ίδια στο Mega, είχε ταξιδέψει από την Αλεξανδρούπολη στην Αθήνα για την προγραμματισμένη θεραπεία της, ωστόσο όταν έφτασε στο αεροδρόμιο προκειμένου να ταξιδέψει πίσω στην Αλεξανδρούπολη, την ενημέρωσαν από την αεροπορική ότι λόγω του μεγέθους των βαλιτσών που είχαν (οκτάρες), δεν ήταν δυνατή η επιβίβασή τους στην πτήση παρά το γεγονός ότι είχαν εισιτήριο.
Η γυναίκα έχει αποφασίσει να κινηθεί νομικά κατά της αεροπορικής εταιρείας
«Μας είπαν ότι δεν χωράνε οι βαλίτσες»
«Ταξιδεύω συνεχόμενα για τη θεραπεία μου από Αλεξανδρούπολη Αθήνα. Είχαμε πάει σχεδόν μιάμιση ώρα στο αεροδρόμιο μαζί με τον γιο μου, πήγαμε με τη συνοδό στο γκισέ, δώσαμε ταυτότητες, έγινε στην ουσία το check-in, πήρανε τις βαλίτσες μας και τελευταία στιγμή, σχεδόν 20 λεπτά πριν κλείσει το γκισέ για να μπούμε για την πτήση μας, μας είπαν ότι δεν χωράνε οι βαλίτσες και ότι δεν μπορούμε να ταξιδέψουμε», λέει η ίδια.
Όπως εξήγησε, τους πρότεινε αν μπορούν, λόγω ότι ήμουν με το παιδί, να πάρουμε τις βαλίτσες, να ανέβουμε πάνω και κάποιος να μας βοηθήσει να τις βάλουμε πάνω από τις θέσεις μας. Είχε επίσης κι ένα αναπηρικό αμαξίδιο για να μπορεί να κινείται.
Και πρόσθεσε: «Μετά ήταν το χειρότερο γιατί ενώ ήμασταν εκεί πέρα, μας είπαν ότι θα μπορούσαμε να σας βάλουμε στην επόμενη πτήση. Ο μικρός μου ήταν δίπλα και μου έλεγε ‘μαμά δεν θα μας βοηθήσουν’ και άρχισε να κλαίει και του λέω μην αγχώνεσαι θα μπούμε στην επόμενη για να φύγουμε. Ήταν πολύ ψυχοφθόρο και για τον ίδιο και για μένα. Επειδή είναι θέμα ψυχολογίας, έπεσα πολύ, ένιωθα πολλά μουδιάσματα, σαν πάγωμα στο σώμα».
«Θα πληρώσετε τα διπλά»…
Στη συνέχεια η γυναίκα με το παιδί πήγαν στα γραφεία και προσπάθησαν να μπουν στην επόμενη πτήση αλλά τελικά δεν μπορούσαν να τους εξυπηρετήσουν. «Είπαν ‘δεν χωράτε σε κάποια πτήση’, λέω να κλείσουμε ένα εισιτήριο για την επόμενη ημέρα και είπαν επειδή έχουμε κλείσει πολύ φθηνό εισιτήριο ‘επειδή το έχετε κλείσει έναν μήνα πριν’, θα βγει διπλάσια η τιμή».
Καταληκτικά, η ίδια σημείωσε ότι αν δεν δικαιωθεί, θα κινηθεί νομικά κατά της εταιρίας. «Έχω στείλει email, δεν έχω λάβει καμία απάντηση. Ήταν πολύ σκληρό όλο αυτό που περάσαμε, είναι δύσκολο», συνέχισε χωρίς να μπορεί να συγκρατήσει τα δάκρυά της.
Πηγή: in.gr