Εξηγήσεις ζητά η παράταξη της Λαϊκής Συσπείρωσης από την περιφερειακή αρχή του Δ. Κουρέτα, η οποία, όπως υπογραμμίζει “μιλούσε για επιτάχυνση του πολύπαθου έργου, του οδικού άξονα Λάρισας – Καρδίτσας, αλλά τώρα, τα έργα έχουν πλήρως σταματήσει”.
Σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζει η ΛΑ.ΣΥ. Θεσσαλίας, εδώ και αρκετά χρόνια “ξεκίνησε απο την προηγούμενη εριφερειακή αρχή του κ. Αγοραστού, η κατασκευή ενός ακόμα πανάκριβου έργου, του δρόμου Λάρισας- Καρδίτσας, χωρίς όμως να ολοκληρωθεί ακόμα, με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγάλη ταλαιπωρία των οδηγών, αλλά και να έχουν συμβεί τροχαία ατυχήματα και δυστυχήματα και να ελοχεύει κίνδυνος για νέα”.

Σύμφωνα με τη ΛΑ.ΣΥ. Θεσσαλίας, το έργο παράκαμψη Συκεώνα, προϋπολογισμού 33 εκ. ευρώ, που ξεκίνησε το 2019, έπρεπε να παραδοθεί στις 3/4/2022. “Παρ’ όλες τις χρονικές παρατάσεις, αυτό δεν έγινε ποτέ και σήμερα είναι σταματημένο λόγω διάλυσης της σύμβασης με τον εργολάβο και η περιφερειακή αρχή Κουρέτα δεν έχει προχωρήσει στην εκ νέου δημοπράτησή του.
Το οδικό τμήμα από Δέλτα Καρδίτσας έως την είσοδο της Καρδίτσας, με αρχικό προϋπολογισμό 32.350.000 ευρώ, που ανατέθηκε μετά απο δημοπρασία με έκπτωση 46,03% έναντι 17.508.998 ευρώ, έπρεπε να παραδοθεί τον Νοέμβριο του 2023, όμως ούτε αυτό ολοκληρώθηκε και έχει σταματήσει κι αυτό λόγω διάλυσης της σύμβασης με τον εργολάβο, χωρίς να είναι σαφές τι θα κάνει απο εδώ και πέρα η περιφερειακή αρχή” σημειώνουν στην ανακοίνωση οι εκπρόσωποι της παράταξης.
Και καταλήγουν: “Μεγάλη επίσης είναι η καθυστέρηση ολοκλήρωσης του οδικού τμήματος απο Ι/Κ Μεσοράχης έως Ι/Κ Ελευθερών της Π.Ε Λάρισας και θα συνεχίσει να υπάρχει, αφού η παράταση που δόθηκε μέχρι 31/5/2025, δεν επαρκεί σε καμία περίπτωση και είναι άγνωστο πότε θα ολοκληρωθεί.
Η ευθύνη της προηγούμενης περιφερειακής αρχής Αγοραστού είναι δεδομένη και σοβαρή. Ωστόσο μεγάλη είναι η ευθύνη και της νέας περιφερειακής αρχής Κουρέτα, η οποία όταν ανέλαβε την διοίκηση της περιφέρειας μιλούσε για επιτάχυνση αυτών των έργων, αλλά ενάμισυ χρόνο μετά, όχι μόνο δεν επιταχύνθηκαν, αλλά σταμάτησαν πλήρως λόγω διάλυσης 2 εργολαβιών (παράκαμψη Συκεώνα, Δέλτα-Καρδίτσα) και τώρα αναμασά τις ίδιες δικαιολογίες με την προηγούμενη περιφερειακή αρχή, απο τον Covid-19, τα αρχαία, τις πλημμύρες, το σεισμό, τις δυστροπίες ιδιοκτητών απαλοτριωμένων εκτάσεων, μέχρι τον πόλεμο στην Ουκρανία!
Ειδικότερα έχει σοβαρή ευθύνη για το έργο της παράκαμψης Συκεώνα, που πέραν των εργασιών της γέφυρας, όλες οι άλλες εργασίες έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί”.
www.ertnews.gr
Πηγή: ertnews.gr