Ολοκληρώνεται τις αμέσως επόμενες ημέρες από τον Δήμο Λαρισαίων, το σβήσιμο των άναρχων γκράφιτι στην περιοχή του Ιερού Μητροπολιτικού Ναού του Αγίου Αχιλλίου, ενόψει και της εορταστικής περιόδου.
Η «επιχείρηση» σβησίματος των συνθημάτων, ξεκίνησε εδώ και μερικές ημέρες. Σήμερα στην περιοχή, η οποία πλέον παρουσιάζει διαφορετική εικόνα, βρέθηκε ο αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος. Παναγιώτης Νταής, ο οποίος τόνισε ότι οι δράσεις καθαρισμού θα επεκταθούν από τη νέα χρονιά και σε άλλα σημεία της πόλης.









![[379927] ΠΥΡΚΑΓΙΑ ΣΤΗ ΠΑΙΑΝΙΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ (ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI)](https://www.formedia.gr/wp-content/uploads/2026/06/202606261527021431-900x600.jpg)
