Το πουλάκι τσίου!

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το formedia.gr στη Google

Δίχως μουσική με πουλάκια… «τσίου» πίνουμε καφέ στη Λάρισα.

Εν μέσω πανδημίας, αντί για το πενία τέχνας κατεργάζεται…εργαζόμενοι σε μια καφετέρια της Λάρισας, σκέφτηκαν:

Kατάθλιψη λόγω Όμικρον… τέχνας κατεργάζεται.

Όπως είναι γνωστό, σύμφωνα με τα μέτρα της κυβέρνησης απαγορεύεται η μουσική σε χώρους εστίασης.

Υπάρχει κάτι καλύτερο από το ν’ απολαμβάνεις ένα cappuccino ή μια ζεστή σοκολάτα, με τη συνοδεία μελωδικών φωνών από πουλάκια αντί για την απόλυτη…βουβαμάρα;

Αυτό σκέφτηκαν λοιπόν και οι άνθρωποι μιας καφετέριας στην πόλη μας και έβαλαν CD με ήχους από… πουλάκια.

Η σκέψη πρωτότυπη και σίγουρα κάνει τη δουλειά τους πιο ευχάριστη, ικανοποιώντας και τους πελάτες.

Ηλ. Β.

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ