Ευχές του πρωθυπουργού σε αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙΑΣ 

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το formedia.gr στη Google

Κοντά σε μοτοσικλετιστές της Ομάδας ΔΙΑΣ που εκτελούν τη νυχτερινή βάρδια ως τα ξημερώματα της Πρωτοχρονιάς, βρέθηκαν πριν από λίγο ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με τη σύζυγό του Μαρέβα Γκραμπόφσκι-Μητσοτάκη, με τον ίδιο να κάνει τη σχετική ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

O πρωθυπουργός τους ευχήθηκε χρόνια πολλά και καλή χρονιά και τους ευχαρίστησε για τον καθημερινό αγώνα που δίνουν, μέρα και νύχτα, για την ασφάλεια των πολιτών στις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες της πανδημίας.

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ